OUTFIT #78

Pár hete szerencsém volt részt venni a Thomas Sabo 2016-os őszi kollekciójának prezentációján, és hiszitek vagy sem, de azonnal beleszerettem a német márka újdonságaiba!

Ugyan az utóbbi években sokat tisztult a stílusom, és szinte teljesen elhagytam a kiegészítőket, de újra kedvem támadt az ékszereket halmozni a sajtóesemény után, egyszerűen imádom őket. Amellett, hogy a márka több kollekcióval is készül a hidegebb hónapokra, az egyes gyűjtemények és motívumok remekül kiegészítik egymást, és sokszínűen variálhatóak. Nem mellesleg a német ékszermárka felismerte a kiegészítőkben rejlő pluszt és nagyon sok termékük unisex lett, így bátran válogathat mindenki az új kollekció darabjaiból. A merész koponyák és sárkány motívumok mellet épp úgy megtalálhatóak bohém, vagy épp minimalista darabok is, de erről majd később.

Még a prezentáción szerettem bele a márka egy rozsdamentes acél órájába (itt), amely talán a legközelebb áll hozzám, hiszen keveredik az elegancia és a sportosság az órán. Így nem volt kérdés, hogy a teljes összeállításom ezen óra köré építem majd. A look a fehér és a szürke, illetve az ezüst csillogására reflektál, amit a Thomas Sabo legújabb koponyás kiegészítői tettek frissé, és kissé merésszé. Apropó koponyák, nagyon tetszik, hogy a márka visszafogottan játszott a merész motívummal, de mégis markánsan visszaköszön egy-egy darabom, ami az összeállításotok csúcspontja is lehet. Én egy merész ezüst unisex nyakláncot (itt) párosítottam egy látványos marhabőr karkötővel, amelyen visszatér a Rebel at heart kollekció védjegye, a jellegzetes ezüst koponya (itt). Mivel a kiegészítők halmozása sosem megy ki a divatból, egy másik karkötőt is választottam a kollekcióból, mely különlegessége, hogy az ezüst hidra akár személyes üzenetet is kérhettek (itt), a look egy egyiptomi hieroglifák inspirálta unisex gyűrűvel (itt) lett teljes. A kiegészítők mellé csak egy fehér oversize pólót és egy szintén minimal szabású nadrágot választottam, amit egy printelt kendővel dobtam fel, na és kedvenc sportcipőmmel.  

 

Fotó: Monsphoto

mon_1388.jpg

Póló: Bershka
Nadrág: Asos
Kendő: Dior Homme
Kiegészítők: Thomas Sabo
Cipő: Pull & Bear

x_9.jpg

x_14.jpg

x_13.jpg

x_8_1.jpg

x_12.jpg

x_11.jpg

x_1.jpg

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr909826374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása