OUTFIT #83

Még mielőtt jönne a teljes beszámolóm a 2017-es tavaszi kollekciókat felvonultató MBFWCE-ról, addig íme az eseményen viselt egyik kedvenc szettem!

A rangos hazai divateseményen idén is több magyar dizájner aktuális kollekciójából válogattam, többek közt Cakó Kinga első férfiruha gyűjteményéből is.  A CAKÓ 2016-os őszi kollekciójához a tervező öccse, Cakó Dániel szobrászművész tus- és akrilgrafikái adták a fő inspirációt, az ő alkotásainak lendülete és monokróm hangulata hívta életre az új darabokat. A kollekció a fekete és a fehér kontrasztjára épül, amit a tervező mustársárgával és leheletnyi királykékkel bolondított meg, na de a kollekcióról kicsit később. Ahogy azt már az Instagram felületemen is láthattátok (itt) egy Cakó Dániel inspirálta printelt felsőt választottam a MBFWCE első napjára, amit egy világos skinny farmerrel kombináltam. Mivel szeretem keverni a stílusokat, így a búvárruhákra jellemző anyagú pulóverhez egy elegáns Oxford cipőt választottam, amit egy színben passzoló zoknival és egy tükörlencsés napszemüveggel, valamint egy bomber kabáttal egészítettem ki.

 

img_1228.jpg

Bomber: Asos
Pulóver: CAKÓ
Farmer: Zara
Zokni: H&M
Cipő: Aldo

img_1227.jpg

img_1242_1.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr3211827385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása