OUTFIT #84

Bízom benne, hogy már Ti is olvastátok a MBFWCE első napjáról szóló beszámolómat (itt), mely eseményen viselt második szettem hoztam el nektek mára! 

A magyar divathéten több hazai tervező kreációjában is feltűntem, többek közt Galla Zoltán Pétertől is válogattam.  A Galla márka 2016-os őszi kollekcióját az vizuális élmények inspirálták, amely gyűjteményből a fekete velúr kabát származik a lenti összeállításhoz. A márka aktuális kollekciója a fekete-fehérre épül, ellenben úgy éreztem a hétvégi eseményre feltűnőbb, ha erőteljes színnel kombinálom az őszi kollekciót. Végül a tervező tavaszi kollekciójának egy ikonikus narancssárga kimonójára esett a választásom. A teljes outfit a nyár egyik nagy kedvencével, a melegítő fazonú, elegáns anyagból varrt nadrággal és egy basic fehér pólóval lett teljes. 

Az őszi kollekció női és férfi darabjait és táskáit keressétek a Mono Fashion Shopban!

img_1169.jpg

Kabát: Galla
Kimono: Galla
Póló: Cos
Nadrág: Bershka
Karkötő: Querilla
Cipő: Aldo

img_1176.jpg

img_1215.jpg

img_1188.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

  

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr6511845923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása