OUTFIT #85

Mára az utolsó divathetes szettem hoztam el nektek, melyet egy különleges magyar tervezőnőnek, Joó Beatrix-nak köszönhetek. 

A SentimensCouture alapítója már évek óta készít minőségi anyagokból, akár egyedi megrendelésekre is, meseszép kézzel varrott estélyiket és alkalmi ruhákat (a márka korábbi kollekciójáról itt olvashatsz), aki most új vizekre evezett. Talán annyira nem is volt új Beatrix számára a férfi divat világa, ugyanis a dizájner elmondta, hogy több női törzsvendége is már terveztetett partnerének is Sentiments ruhadarabot. A MBFWCE-on viselt 100% pamut puplin ingem egy különleges projekt része volt, melynek ezúton is örülök, hogy részese lehettem. A masnis ing arisztokratikus mivoltát próbáltam minél inkább elnyomni az aktuális trendeknek megfelelően. Így egy koptatott skinny szabású farmerrel és a szezon egyik must have darabjával, a bomber kabáttal, próbáltam hétköznapibbá varázsolni legújabb favoritomat, a masnis inget! Természetesen, akik ismernek, azok már tudják, hogy szeretem keverni a stílusokat, így az eleganciát egy velúr mokaszinnal és egy színben passzoló, szintén velúr övvel csempésztem vissza az outfitbe. Szintén az arisztokratikus stílust erősíti a bomber  és a kiegészítők sötétkék színe, amit remekül kiegészít a Thomas Sabo es Querilla égszínkék karkötői.

 

img_1272.jpg

Bomber: Topman
Ing: SentimensCouture
Farmer: H&M
Öv: Massimo Dutti
Karkötő: Thomas Sabo
Karkötő: Querilla
Cipő: Massimo Dutti

img_1278.jpg

img_1288-crop.jpg

img_1307.jpg



 FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr2711928531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása