OUTFIT #86

Már Magyarországon is elérhető Közép-Európa egyik legnagyobb online áruháza, az Answear, amiről már korábban a blogon is olvashattok (itt). 

A hivatalos megnyitó után pár nappal én is az online bolt függője lettem, nemcsak azért, mert első látásra beleszerettem a lenti Nike cipőbe, hanem mert egyre inkább  szeretek kényelmesen, otthonról vásárolni. Az adventi időszakban csak ajánlani tudom ezt a megoldást! Nagyon izgatott voltam, hogy mikor próbálhatom végre fel a legújabb kedvencemet. Szerencsére alig kellett várnom többet két napnál, így a rendelést követő harmadik napon már a legújabb Nike cipőmben róttam a budapesti utakat. A lenti szett a monokróm tendencia jegyében született, mely összeállításból nem hiányozhatott a szezon egyik alapdarabja, a bomber sem. Stílusomra leginkább a kettősség jellemző, ellenben most mégis egy teljes egészében sportos összeállítást hoztam nektek. Tudni illik a szaladgálós napjaimon szeretek minél kényelmesebben öltözködni. Amióta pedig itt a hideg, még rétegezni is muszáj a jobbnál jobb darabokat! Talán épp ezért ma már biztosan egy zoknival is kiegészíteném az összeállításomat, de mentségünkre legyen, hogy egy napfényes decemberi napon fotóztuk a leni képeket.

 

Fotó: Bokros Dorottya

img_9469.jpg

Bomber: H&M 
Póló: Zara
Kötött pulóver: H&M
Nadrág: Asos
Karkötő: Querilla
Cipő: Nike

img_9383.jpg

img_9414.jpg

img_9433.jpg

img_9406.jpg

img_9436.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr1012023035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása