Irányítsd Te a változást, a Scitec Nutritionnal!

A Scitec Nutrition 1996-ban indult, a cég büszke arra, hogy húsz év alatt Európa egyik vezető sportcélú étrend-kiegészítő márkájává fejlődött, több mint 700 termékváltozattal, 115 ízzel, és a növekedésnek még nincs vége!

Az elmúlt három hónapban én is kipróbáltam a sportcélú étrend-kiegészítők egyik vezető gyártójának több termékét is, mindemellett egy közkedvelt multifunkcionális sportbérletnek köszönhetően több létesítményt is látogattam. Ugyan iskolásként sosem szerettem a testnevelés órákat, de ahogy múltak az évek és változott a testem, elérkezettnek láttam az időt, hogy én irányítsam a változást. Leginkább az Instagramnak köszönhetően éreztem azt, hogy nem vagyok elég jó, hiszen a népszerű applikáción csak azt látni, hogy mindenkinek tökéletes teste és kockahasa van. Őszintén mindig is rosszul éreztem magam, és ekkor határoztam el, hogy igenis megváltozom. Épp ezért már az év elején egy kedves bloggerina társammal a legnépszerűbb multifunkcionális sportbérletet mellett döntöttünk, mellyel országosan több száz különböző sportlétesítmény látogatható. Nem mondom, hogy a kezdeti lelkesedés nem múlt el, na jó, inkább csak kicsit lankadt, de épp mikor feladtam volna jött a Scitec Nutrition megkeresése. Annak ellenére is, hogy egy vezető táplálék kiegészítő márka állt mellettem a változásban, november elején mégis elveszett a motiváltságom. Leginkább amiatt, mert egész évben mások miatt szerettem volna megváltozni, és másoknak szettem volna megfelelni. Időközben arra is rájöttem, hogy a közösségi médiák csak egy hamis képet mutatnak, ami miatt több millió ember, sorstársam, érezheti azt, hogy ők nem olyan jók, mint például az a fitnesz edző, akit több százezren követnek. Sokszor éreztem azt, hogy ez a teljes változás csak egy szélmalomharc, és hiába töltöttem heti 4-5 alkalmat a konditeremben és ettem-ittam a jobbnál jobb minőségű és ízű fehérjeformátumokat, mégsem éreztem jól magam. Mígnem magamba fordultam picit, és elhatároztam, hogy ha nem is ilyen intenzíven, de szeretnék változni, szeretnék új ember lenni, és csakis magam miatt. Ezentúl csak magamnak akarok megfelelni, és nem annak a hamis képnek, amit az Instagram közvetít.

01_6.jpg

Fotó: Csányi István

 

A Scitec jelenleg 80 országban forgalmazza termékeit, nem mellesleg az összes legyártott fehérjéjét laboratóriumban teszteli és az eredményeket büszkén teszi közzé, melyet a honlapon bármelyik fogyasztójuk ellenőrizhet. Az elmúlt hónapokban a 100% Whey Protein Professional terméket használtam a leghosszabb ideig, mely formátumnak 20 íze elérhető. A kedvencem a citrom-sajttorta ízű volt, de az elmúlt hetekben egy limitált kiszerelésű új ízzel is jelentkezett a márka, mégpedig a karamell-alma kombójával, ami egyszerűen isteni. A 100% Whey Protein Professional egy kiváló minőségű tejsavófehérje-keverék tejsavó-koncentrátummal és tejsavó-izolátummal! Az étkezési fehérjék a nitrogén és a létfontosságú aminosavak forrásai, amelyekre a testnek szüksége van szövetgyarapodáshoz, ennélfogva a 100% Whey Protein Professional hozzájárul az izomtömeg növeléséhez és fenntartásához, valamint az egészséges csontozat fenntartásához is. Természetesen nemcsak az edzést követően kell odafigyelni testünkre, hanem szükséges azt időben felkészíteni a megterhelő súlyzós gyakorlatokra is. Ebben volt segítségemre Isotec Endurance nevű táplálék kiegészítő. Az ellenállásos és állóképességi edzés egyaránt lemerítheti a test energia-tartalékait, illetve víz és elektrolit-veszteséget okozhat. Épp ezért hasznos lehet, minden elvesztett létfontosságú anyag pótlása. Az Isotec Endurance „tri-carb” szénhidrát-forrást tartalmaz, ami 3 különböző jellemzőkkel bíró, szénhidrátot foglal magában. Az elkészített szénhidrát-elektrolit ital hozzájárul a teljesítmény fenntartásához a hosszabb állóképességi edzések folyamán és fokozza a víz felszívódását a fizikai edzések során. A C-vitamin segít fenntartani az immunrendszer normál működését az intenzív edzések alatt és után. Mivel nagyon édesszájú vagyok így ki kellett próbálnom a Proein Pancake-et is, ami egy ízletes palacsinta - több forrásból származó, magas, minőségi fehérjetartalommal! A Scitec legmenőbb palacsintája bármikor könnyen és gyorsan elkészíthető, melynek elsődleges erénye, hogy segítségével könnyedén biztosíthatod izmaid számára a megfelelő mennyiségű gyorsan és lassan felszívódó fehérjéket (tejsavó, tojás, kazein), méghozzá nagyon kellemes módon. Garantálom, hogy ha egyszer megízleled a fantasztikus palacsintát, soha nem akarsz majd visszatérni, a megszokott, alacsony fehérjetartalmú palacsintához. Másik nagy kedvencem a Protein Puding, ami egy ínyenc desszert kazein és tejsavó fehérjével. Vége a bűntudatnak, és  bűnözéseknek! Ugyanis a Scitec fehérje pudingja percek alatt elkészíthető, csak egy shaker-ben össze kell rázni a puding port, amíg össze nem sűrűsödik, és már kész is. kedvencem a dupla csaoki volt, de mindenképp próbáljátok ki a panna cotta ízesítésű pudingot is. 

02_3.jpg

Fotó: Csányi István

 

Természetesen a változáshoz nem elegendőek a különféle táplálékkiegészítők, hanem keményen oda kell magadat tenned a teremben is. Úgy érzem, hogy ehhez mindenképp kell találnod legalább egy olyan sportlétesítményt, ahova szívesen jársz - nekem sikerült kettőt is. A voksom a klasszikus, jól bevált súlyzós edzés mellett tettem le, de épp az elmúlt héten próbáltam ki  TRX edzést is, ami iszonyatosan megdolgoztatta a testem, komolyan nem gondoltam volna, hogy ilyen hatásos lehet ez az edzésforma is. Úgy érzem, hogy épp most indultam el az úton, és most már kellő kitartásom van ahhoz, hogy végig is sétáljak ezen a nem könnyű, de nem is lehetelten úton. Mindenkinek, aki szeretne változtatni önmagán, csak azt tudom javasolni, hogy ne mások miatt fogja meg a súlyokat, vagy fusson egy szigetkör. Ha szeretnél változni, csakis magad miatt tedd, azok a bizonyos mások csak ösztönözzenek a saját sikeredben!

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5811969173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása