Bemutatkozik a Where’s Mom

Kovács Dóra a Bridget & Olivia sikerei és kihívásai után most egy merőben más szemlélettel indult neki a divattervezésnek, és alapította meg új márkáját, a Where’s Mom-ot!

A Where’s Mom monobrandként kizárólag ingeket és ingruhákat gyárt az egész család számára. A márka neve a családban egyik legtöbbet ismételt mondat. Mégsem csak anyukákat keresünk, hanem azokat az aktív apukákat, férfiakat is, akik részt vesznek a családjuk életében. A márkát Dóra párjával, Esterházy Miklóssal együtt csinálja, a legapróbb részletektől kezdve mindenben részt vesznek. Dóra tervezi a ruhákat, Miklós az azokra felkerülő mintákat és egyéb rajzokat. A világűr inspirálta minták - amik megjelennek a férfi, női és gyerek termékeken is - lehetőseget adnak az embereknek, hogy kimutassák az összetartozásukat. Nem egy individualista márkát csinálnak, hanem egy olyan brandet, ami felvállalja a kötődést és mer őszintén beszélni a tökéletlen pillanatokról és megoldásokról is.

2017_01_02_where_is_mom_first_shoot17116.jpg

Március 8-án egy nem mindennapi kampánnyal tör a piacra a Where’s Mom! Az Indiegogo-n hamarosan induló kampányukkal most jövendőbeli vásárlóit keressI. Olyan családokat és közösségeket, akik tudatosak a környezetre és a vásárlásra. Hajlandóak egy átgondoltabb, jobb minőségű terméket megvenni a fenntarthatóság jegyében, mintsem olcsó munkaerővel előállított, olcsó ruhák tömkelegét felhalmozni. A márka társadalmi felelősségvállalása így szignifikáns része a projektnek. "Szerintem most, hogy a környezetvédelem, az energiatakarékosság, a bio-táplálkozás ilyen központi szerepet játszik a mindennapi életünkben ugyanolyan fontos lesz, hogy beszéljünk a ruhaipar helyzetéről is" -  tette hozzá Dóra. Az olajtermelés után a divatipar a második legszennyezőbb iparág. 1 kg pamut előállításához 20.000 liter vizet használnak el. 1 kg pamutból pedig csupán 2 db póló készül. A 10 dolláros termékeknek igen is nagy ára van, erről is szeretnének beszélni a tervezők a kampányuk során. Előbb-utóbb a fenntarthatóság és a transzparencia már nem csak egy opcióként, hanem előírásként fog jelentkezni a világunkban. Ezért döntöttünk úgy, hogy mi az első lépéstől kezdve ezt az utat járjuk. Szeretnének beszélni arról, hogy mi a ruhakészítés folyamata. Informálni követőiket az alapanyagaikról, az etikus munkakörülményekről, a gyártás kihívásairól. A kampány március 8-án, Nőnapon indul az Indiegogo nevű közösségi finanszírozású oldalon. A cél a márka és a termékek megismertetése, illetve hogy a gyártást optimalizálni tudják a tervezők, minél több emberhez eljutva.

Amennyiben szeretnéd Te is támogatni a Where’s Mom projektet, vagy csak szívügyed a magyar divat és a fenntarthatóság, katt a ide, és légy részese egy nemzetközi kampánynak!

Fotó: Kovács Richárd

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr1212316523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása