OUTFIT #91

Mivel már az összes áruházban elérhető az F&F tavaszi kollekciója, így mára a brit márka legújabb darabjaiból kreáltam egy remek tavaszi szettet! 

Mivel a hétköznapokon a klasszikus, egyszerűbb darabokat részesítem előnyben, ezért az outfitem alapja is egy farmer-fehér póló párosra épült. Az összeállításom egyik főszereplője egy egyenes szárú, pamutban gazdag farmer, ami egész nap kényelmes viselet. A 2017-es tavaszi szezonban is tovább hódítanak a bomber dzsekik, ezért a lent látható összeállításomat is ezen kabátfajta köré építettem. Az F&F legújabb kollekciójából a kedvencem egy velúr hatású bomber lett, elől két zsebbel, két belső zsebbel ellátva, ami így nem csak trendi, de praktikus viselet is egyben. Mivel az időjárás még mindig szeszélyes, így egy klassz hosszított fazonú ballonkabáttal tettem még kompaktabbá az összeállításomat, ami ideális viselet borongós időben is!

 

Fotó:  Bokros Dorottya

00_6.jpg

Teljes szett: F&F

00_1_1.jpg

00_5.jpg

00_8.jpg

00_4.jpg

00_7.jpg

00_2.jpg

00_3.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5112321831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása