OUTFIT #97

Biztos vagyok benne, hogy a tikkasztó hőséget mindannyian nehezen bírjuk főleg ha nem tölthetjük az egész napot víz mellett.

Sajna a hétköznapokon én sem süttethetem magam egy kellemes strandon, hanem muszáj a munkámnak megfelelően öltöznöm. Biztos sokan tudjátok már, hogy  fehér az egyik kedvenc színem. Épp ezért legtöbbször, ha épp nem fürdő shortot viselek a nyáron, akkor a világos árnyalatú nadrágokat részesítem előnyben. A lenti összeállítás főszereplője is a fehér chino, melyet egy klasszikus egyenesszabású, erősen koptatott farmer inggel és sportcipővel kombináltam. Hiába a tikkasztó hőség, a leégés elkerülése miatt olykor jobb egy a testet nagyobb százalékban takaró összeállítás, de ebben az esetben mindenképp a természetes eredetű anyagokból készült ruhákat válasszátok. Ezért esett a végső döntésem a lenti ingre is, amely ujjait hanyagul feltűrtem. Nyáron próbálok minél kevesebb kiegészítőt viselni, így most is csak pár vékony arany karkötővel és nyaklánccal egészült ki a lenti outfit.  

 

Fotó Bokros Dorottya

img_9399.jpg

Ing: Topman
Nadrág: H&M
Öv: Massimo Dutti
Cipő: Nike
Kiegészítők: Trendhim

img_9376kicsi.jpg

img_9407.jpg

img_9423.jpg

img_9376.jpg

img_9445kicsi.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr8512626579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása