OUTFIT #98

A szeptember sokak életében az újrakezdésről szól, egy roppant mesés és felejthetetlen nyár után az én életemben is a közeledő szeptember az újrakezdés jegyében fog telni, na és az iskolakezdésről.

Ugyan nem ülök újra iskolapadba, de mára egy szuper 'vissza a suliba' szettel készültem nektek! A forró nyári napokon az egyik kedvenc ruhadarabom a farmering lett, amiről már egy korábbi OUTFIT posztomban is olvashattatok (itt), és ezt a fanatizmusomat most sem tudtam levetkőzni.  Ahogy a rózsaszín iránti szerelmemet sem, így a lenti összeállítás két főszereplője a klasszikus navy blue farmer és a rózsaszín lett, amit egyik kedvenc Herschel Supply táskámmal egészítettem ki. Amiért a Retreat táska mellett tettem le a voksom - természetesen a színe mellett -, az az, hogy egy klassz 15" laptop tároló is helyet kapott a Hershell egyik ikonikus darabjában. Így amellett, hogy szuper trendi, roppant praktikus is egyben, főleg a belső állítható húzózsinórnak köszönhetően. A sportos darabot elegánsabb ruhákkal variáltam: élére vasalt rövidnadrággal és velúr mokasszinnel. Míg a kiegészítők terén a letisztultabb darabokat helyeztem előtérbe. 

 

Fotó Bokros Dorottya

img_2284.jpg

Ing: Topman
Nadrág: H&H
Táska: Herschel Supply
Öv: Massimo Dutti
Karkötő: Thomas Sabo, Trendhim
Cipő: Massimo Dutti

img_2263.jpg

img_2291.jpgimg_2383_2.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr4212777500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása