OUTFIT #102

Az év utolsó napjaira egy fiatalos összeállítással készültem nektek, melyből remélem sokan tudtok majd inspirációt meríteni az év utolsó bulijára.

Régóta szerettem volna egy klasszikusan elegáns összeállítást is bemutatni nektek, ugyanis nagyon szeretem az öltönyöket. Most épp úgy hozta a sors, hogy egy NYE outfit ajánló formájában ez az álmom is valóra válhatott. A klasszikus feketének nemet mondva, egy roppant fiatalos szürke kombó mellett döntöttem, mely szerintem sokkal jobban variálható a hétköznapokon is akár. Gondolom mondanom sem kell, hogy most is egy picit játszadoztam a stílusokkal, így az elegáns összeállításhoz egy bőr sportcipőt és fehér zoknit párosítottam. Elsőre lehet picit meghökkentő, de most nem a nagypapa által viselt chino x fehét zokni  párosra gondoljatok, hanem egy sokkal vagányabb, fiatalosabb és modernebb változatára. Az öltönyhöz egy klasszikus fehér inget választottam, ugyanakkor ha nem szereted az ingeket, egy basic fehér pólóval is megállja a helyét a lenti szett, ahogy egy pasztel rózsaszín inggel is akár. Az év utolsó OUTFIT posztjában szeretném megköszönni mindazt a támogatást, amit kaptam tőletek, és ezúttal szeretnék minden követőmnek sikerekben gazdag boldog új évet kívánni! 

 

Fotó Bokros Dorottyaimg_4317.jpg

Teljes szett: H&M
Kiegészítők: Thomas Sabo, UNOde50

img_4309hmezegeszjolett.jpg

img_4257.jpg

img_4267.jpg

img_4286.jpg

img_4306.jpg

 

Köszönet a helyszínért a Casati Budapest Hotelnek!

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr9813515001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása