OUTFIT #103

Újra visszatértem egykori kedvenc színemhez, a feketéhez, amit most klasszikusokkal variáltam, és így újra a favoritom lett.

Olykor-olykor érdemes korábbi kedvenceinket újragondolni, hiszen sosem lehet tudni, mikor lesz régi-új kedvencünk ismét a gardróbunk éke. Hosszú idő után most a feketéhez tértem vissza, amely szín egy csapásra ismét a favoritom lett. Biztos vagyok benne, hogy sejtítek itt nincs vége a történetnek, most sincs... Szeretem keverni a klasszikusokat vezető tendenciákkal, ez most sem volt másképp! Az időtálló feket-fehér kombót a trendinek számító pufikabáttal és sportnadrággal tettem frissé, na és másik új kedvencemmel, egy Vans lábbelivel.  Mostanában én így keverem a klasszikusokat a népszerű divatirányzatokkal, nektek hogy tetszik?

 

Fotó:  Bokros Dorottya
img_7867.jpg

Kabát: C&A
Pulóver: Topman
Póló: H&H
Sportnadrág: Topman
Napszemüveg: Zara
Piros karkötő: Uno De 50 
Fém karperec: Thomas Sabo
Cipő: Vans

img_7799.jpg

img_7855.jpg

img_7831.jpg

img_7841.jpg

img_7902.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr6513611721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása