OUTFIT #106

A tavasz beköszöntével egy szuper kényelmes és sportos, de ugyanakkor divatos összeállítással készültem nektek!

ff_2.jpg

Az átmeneti időszakot azert is szeretem a legjobban, hiszen ilyenkor lehet a legdivatosabban és legstílusosabban rétegezni a ruharabokat. Lentebb látható ősszeállításomban az elmúlt szezon számomra legkedvesebb darabját kombináltam a tavasz favoritjával, a fehér farmerdzsekivel. Korábban is olvashattatok arról, hogy mennyire megszerettem  tolllkabátokat (itt), és ez a szerelmem még nem múlt! Most egy rózsaszín darabot kombináltam az új szezon abszolút kedvencéve, a fehér farmerdzsekivel. A sportosság jegyében egy szuper kényelmes sportcipőt és egy melegítő fazonú nadrágot kombináltam az ikonikus Levi's pólóval. 

 

Fotó Bokros Dorottya

img_9759.jpg

Tollkabát: Asos
Farmerdzseki: Bershka
Póló: Levi's
Nadrág: C&A
Cipő: Adidas
Kiegészítők: UNOde50, Thomas Sabo

img_9722.jpg

img_9751.jpg

img_9744.jpg

img_9731.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr4013801186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása