kondás kata
Megállíthatatlanul tör előre az új magyar modell generáció! Rajzák Kinga, Mihalik Enikő és Palvin Barbi után színre lépett Srej Zsófi, Axente Vani és Kondás Kata, kit többek közt a modell szakmáról is faggattam.

A ma is csak 19 éves magyar lány már most megfordult a legnagyobb márkák kifutóin, nem beszélve arról, hogy a nagy áttörést épp egy Jean Paul Gaultier show hozta meg Katának - erről bővebben egy korábbi cikkünkben olvashattok, itt. Ma a 2014-es Women of The Year nyertesével, Kondás Katával olvashattok egy interjút, aki arról is beszélt, milyen érzés a hazai divathéten kifutóra lépnie, íme! 

Mindössze 15 éves voltál, mikor 2009-ben megnyerted a Valentine Supermodel versenyt - mit gondoltál akkor, tinédzserként, a modell szakmáról, és mit gondolsz róla most, 5 év után?
- Anno 15 évesen egy mesés, csillogással teli világot képzeltem el, magazin címlapokkal, a legnevesebb divatházak divatbemutatóival és sok gyönyörű helyre való utazással. Így viszont, hogy aktív résztvevője lettem, megtanultam munkaként tekinteni rá, de ugyanakkor életstílusként is kezelni a modellkedést. Az előnyeit és hátrányait egyaránt megtapasztalva most már realistábban látom a divatvilágot.


-Mi játszódik le egy kezdő modellben, mikor megtudja, hogy Ő nyitja és zárja az aktuális Jean Paul Gaultier showt Párizsban? Fel lehet erre készülni?
-Erre nem igazán lehet felkészülni, és ezért is örültem, hogy a show előtt egy órával tudtam csak meg, mert különben egy percet sem tudtam volna aludni egész éjjel az izgalomtól. Nekem akartam elhinni, azt hittem csak képzelődök. Bálint (az ügynököm) ott volt velem a backstage-ben és amint megtudtam, már siettem is hozzá elújságolni a hírt, de csak akkor fogtam fel igazán,hogy ez velem történik, amikor odajöttek hozzám interjút készíteni azzal a kérdéssel, hogy milyen érzés tudni, hogy én nyitom a JEan Paul Gaultier divatbemutatót. Egy álom vált valóra!

-Hosszú barna, rövid fekete, majd platina szőke, most újra hosszabb fekete. Eddig minden választásod telitalálatnak bizonyult, van az a felkérés, amire gondolkodás nélkül nemet mondanál, és nem engednéd a fodrásznak, hogy a  hajadhoz érjen?
- Nagyon érdekes, mert mindig is határozott voltam azzal kapcsolatban,hogy senki nem festheti be a hajam, hiszen fontos számomra a természetesség. Aztán kaptam egy olyan lehetőséget, hogy részt vehetek a Calvin Klein divatbemutatón, de ahhoz levágnák rövidre a hajam és befestenék feketére. Gondolkodás nélkül beleegyeztem, hiszen már a modellkedés kezdete óta az volt az egyik legnagyobb álmom, hogy a CK shown szerepelhessek. Platina szőke hajra pedig a NY-i és az anyaügynökségem közös beleegyezésével váltottam. De természetesen lenne (és volt is már) olyan felkérés, amire egyből nemet mondanék.

-Annie Leibovitz klasszikus világa vagy Steven Klein polgárpukkasztó látásmódja áll hozzád közelebb? (és miért)
-Imádom Annie Leibovitz klasszikus portréit, azok letisztultságát. Steven Kelin fotói nagyon látványosak, de távol áll tőlem a polgárpukkasztás.

-Szerinted fontos hogy jó kapcsolatot ápoljon egy modell az ügynökével, egyáltalán lehet egy barát az a személy, aki téged próbál eladni ebben a kemény szakmában?
-Igen, szerintem fontos a jó kapcsolat a modell és ügynöke között. Lehet barátként tekinteni egymásra, de ez inkább nevezhető egy pozitív munkakapcsolatnak, mintsem barátságnak.

-Milyen érzés számodra a magyar divathéten (TONI&GUY Fashion Week Budapest), magyar tervezők kreációiban, magyar vendégek előtt a Dorottya palotában vonulni?
-Nagyon jó érzés számomra itthon is részt venni egy ilyen színvonalas rendezvényen. Ugyanolyan öröm, mint bármelyik divatfőváros divathetén szerepelni.

-Idén te vihetted haza a legjobbnak járó modell díját a Women of the Year gáláról - hol őrzöd a díjat?
-A szobámban,egy kitüntetett helyen. 

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr807296277

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása