CoutureINSPIRE #2
A CoutureINSPIRE első posztjában már bővebben kifejtettem, hogy mit is várhattok idén nyáron az új rovattól, így mára már csak a lentebb látható összeállításokról olvashattok.

Míg múltkor megmaradtam a saját stílusomnál, addig mára már próbáltam jobban elrugaszkodni a talajtól, és bátrabb lenni. A CoutureINSPIRE második áldozatául egy feltűnő, túlméretezett tank topot választottam, így a póló színvilágát próbáltam visszahozni a összeállításokban is. Az elegánsabb kombóhoz a hangsúlyos felsőhöz mindenképp egy visszafogottabb fekete USE bag darabot tudtam csak elképzelni, mely táska letisztultsága szépen kiemeli a felső bohémságát, de ugyanakkor a vonzza a divatkedvelők tekintetét is - továbbiakban fehér chinot, bőrszandált és egy vöröses bőrövet álmodtam meg e szetthez. A sportosabb outfitnél mindenképp szerettem volna erősebben hangsúlyozni a póló pirosát, így e árnyalat a shorton tér vissza, így tovább már csak a fekete-fehér párossal kísérleteztem - nagy rajongója lettem a baseball sapkáknak, így e összeállításba is próbáltam belecsempészni.

Nektek melyik szett tetszik jobban? 


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr647296265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása