OUTFIT #35
Korábban szinte mindig a formálisabb darabokat részesítettem előnyben, ellenben mostanában egyre szívesebben kísérletezem, és próbálok ki minél több stílust és fazont - íme a legújabb! 

Az idei szezon slágerdarabja a mesh, vagyis a hálószerű anyag, ami a 80-as évek sportforradalma után 2014-ben újra reneszánszát éli. Míg három évtizeddel ezelőtt a neon színeiben pompázott, addig idén főleg virágnyomatos darabok árasztották el a boltok polcait, míg én mégis egy feliratos fekete póló mellett tettem le a voksom. Annak ellenére, hogy egy sportos darabról beszélhetünk, azért korábban tettem egy próbát ezen anyag formálisabb variálására (itt), ellenben a végső szett mégis egy lezser nyári kombó lett, amelyet lentebb látattok. Mivel még mindig azt vallom, hogy a meztelen felsőtest csak strandra való, így a hétköznapokon mesh anyagú pólóm alá többnyire fehér, néha nude árnyalatú basic pólót veszek. Nem beszélve arról sem, hogy egy fehér póló felett sokkal jobban érvényesül maga az anyag és a felirat is, ami így még inkább szembetűnő. Az utóbbi időben nagy baseball-sapka rajongó lettem, így ezen darab sem hiányozhatott az outfitemből, amit egy régebbi fürdőnadrágommal egészítettem ki. Az egyik méteráru boltban találtam egy remek necc hatású mesh anyagot, amiből egy stílusos tablet tokot kreáltam - ugyan funkcionalitása nincs, de legalább illik a következő szetthez. :)  


A fantasztikus fotókért köszönet Bors Katának.
(instagram.com/kataaa_xo)


Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom?



Mesh póló: New Yorker
Basic top: Bershka
Fürdőnadrág: H&M
Napszemüveg: Aldo
Cipő: Deichmann
Kiegészítők: H&M
Sapka:  New Yorker


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr407296239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina Dóra Nyaka 2014.07.16. 09:27:47

Nagyon jó! olyan, mint egy amerikai srác Miami-ban vagy New Yorkban :)

Üdv, Dorothy
http://dorothyfashionland.blogspot.hu/

Attila Kász 2014.07.16. 23:09:51

Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása