OUTFIT #38
Ahogy azt az elmúlt napokban több fórumon is jeleztem, például a Hestyle YourLook rovatában és Instagramomon, megérkezett leújabb OUTFIT posztom!
 
Ugyan az elmúlt napokban megérkezett az igazi ősz, ellenben a lentebb látható szettet még pár hete, jócskán az indián nyár kellős közepén fotóztuk, ellenben apróbb változtatásokkal akár ma is bátran viselném. Még valamikor a nyár közepén vásároltam ezt a királykék nadrágot, amit a mai napig imádok, talán azért is, mert szabásának köszönhetően akár elegánsan, akár sportosabban is variálható, egyszóval kincs! Persze a történetnek itt még nincs vége, hiszen egy 'kincset' is érdemes megfelelő arányban fűszerezni. Korábban már olvashattatok arról, hogy hogyan variáljátok hétköznapi darabjaitotak (itt), s most én is megmutatom, hogy én hogyan csinálom. Ugye írtam, hogy egy klasszikus szabású nadrágot is megbolondíthattok azzal, ha élt vasaltok belé, ahogy azt is, hogy zakónk felső zsebébe bátran tűzhetünk díszzsebkendőt, még akkor is, ha épp nem az Operába tartunk - én pontosan így tettem most. Apropó részletek, a fotózás alatt láttam, hogy a zakóm gallérjának felhajtója épp egy kékes szövet applikációt kapott, ami remekül illett a nadrághoz és a virágmintás díszszebkendőhöz. Bár a csavar még mindig hátra van!
Mivel egyik hazai fast-fashion boltban sem volt kapható olyan minimalista bőrhatású top, mint amit én elképzeltem, így gondoltam egy nagyot, és saját magam terveztem és kiviteleztem egyet, amit az ősz beköszöntével egy klasszikus fehér inggel toltam el kissé elegánsabb irányba. Tehát bízzatok magatokban, és stílusotokban, ha valamit elképzeltek, és itthon nem elérhető, akkor vágjatok bele magatok, vagy varassátok meg magatoknak, hisz nincs annál jobb érzés, ha a saját tervezésű darabotokban léptek utcára. Fentebb említettem, hogy a mai szettem pár apróbb változtatással a hidegben is újra felvenném, például ezzel a kötött, szarvasbőrrel kombinált 'kabáttal', amit a napokban előszerettel viselek újra, vagy egy steppelt mellénnyel, ami mostanság újra reneszánszát éli; és természetesen és feltűnően mintás zoknival.
 
 
A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.


 
Zakó: H&M
Ing: Zara
Bőrhatású póló: saját készítésű
Nadrág: H&M
Cipő: F&F
Diszzsebkendő: H&M
Öv: Bershka
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr277296171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása