PHOTO DIARY #11
Az elmúlt pár hónapban eltűntek a rovat posztjai a blogról, bár nem amiatt, mert nem lett volna 'egy posztra valónyi' érzelem, csak nem szerettem volna állandóan nyavalyogni...

Többször is visszaolvastam egy-egy korábbi PHOTO DIARY posztot, és az adott cikk, illetve cikkek publikálása után pár héttel már csak nyavalygásoknak tűntek a 'személyesebb' sorok is. Épp emiatt nem is szerettem volna addig újabb cikket publikálni amíg nincs tartalmas mondandóm. Az elmúlt hónapokban, több kisebb-nagyobb csalódás után most mégis azt érzem, hogy újra virtuális tollat kell ragadnom. Számtalanszor olvashattatok a boldogságról, és arról, hogy halmozom az élvezeteket, ellenben belül mindig is a boldogság vágya hajtott, s most végre úgy érzem, hogy megtaláltam azt. Épp egy éve, 2014 januárjában indult útjának a PHOTO DIARY sorozat, mely rovat első posztjában a fogadalmakról olvashattatok - így a mai cikk alcíme stílusosan az 'Újabb év, újabb fogalmak' is lehetne. Ugyan még most sem vagyok egy nagy fogadkozó, ellenben épp egy éve fogadtam meg, hogy a következő új évet már a saját budapesti lakásomban köszöntöm, barátom társaságában, s most hivatalosan is jelentem, fogadalmam beteljesült - félig-meddig. Biztos vagyok benne, nem azért tartok most ott ahol, mert akkor megfogadtam valamit, hanem mert céltudatosan dolgoztam, nevezzük álmomért. S most is, egy év elteltével is csak arra tudtak titeket sarkallani, hogy kemény munkával bármilyen célt elérhettek, helyen az egy Givenchy sneakers, vagy egy magazin címlap. Álmodni sem mertem januárban, sőt még nyáron sem, hogy az év utolsó pár hónapja ennyire mozgalmasan telik majd - számtalan divatbemutató, többek közt a TONI&GUY Fashion Week Budapest és a Marie Claire Fashion Days keretein belül, több egyéni prezentáció, hisz idén ott voltam Sármán Nóri, Celeni és nem utolsó sorban Zoób Katti legújabb kollekcióinak bemutatóin is. A sorból nem hiányozhatnak a Monofashion Shop állandó eseményei, valamint hogy ott lehettem a Richard Alexander márka bemutatásán is - mely márkáról hamarosan bővebben is olvashattok majd - nem mellesleg még a Marie Claire online felületén is megjelentem. Ezek fényében én sikeresnek könyvelem el 2014-et, és szorgalmasan dolgozom tovább, hogy az idei esztendő is épp ennyire legyen sikeres, vagy még sikeresebb.
Bármennyire is meglepő, idén is megfogadtam valamit, amit szeretnék elérni, pontosabban pár hete tűztem ki célul magamnak egy mérföldkőnek számító fotót,  amire van szűkösen három évem elérni - de erről majd később.

Idén sem maradtok kedvencek nélkül, mára egy remek remixet hoztam el nektek, méghozzá a You & Me feldolgozását Flume-től, ami a legújabb Tom Ford kampányban is felcsendül. 

Íme, az elmúlt hetek 'legdivatosabb' fotói!



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr627296139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása