OUTFIT #40
Korábbi OUTFIT posztomban már említettem, hogy az idei év a magyar tervezőké lesz a blogon, így mára egy újabb kedvenc, feltörekvő dizájner kreációját kombináltam a saját stílusomra!

Egészen korán fedeztem fel a ZSIGMOND DORA különleges és egyedi látásmódját, és azonnal megtetszett Dóra munkája, alighanem ezért az erős látásmódjáért választottam diploma kollekcióját a 2014-es év legjobbjai közé - épp ebből a gyűjteményből származik az általam viselt kardigán is. Ugyan a fiatal dizájner korántsem klasszikusan letisztult darabokat vet papírra, de épp emiatt lehet egy-egy ZSIGMOND DORA darab egy fiatal és stílusos férfi gardróbjának éke, nemde? Az elmúlt időben sokat tisztult és finomodott öltözködésem, és szinte teljesen elhagytam a kiegészítőket, amiket látványosabb darabokra cseréltem -  hiszen a kevesebb több,  ellenben néha a több kevesebb is lehet egyszerre.
Még mindig imádom, és nem tudok nemet mondani, a burgundi chino nadrágomra, amihez színben rettentően jól passzolt a Dóra által tervezett rózsaszín árnyalatú kardigán. Ugyan elölről a darab rafináltsága abban nyilvánul meg, hogy egy pillanat alatt kardigánból egy pólóvá varázsolható, ámde a feljebb már többször is olvasható extravagancia a kardigán hátoldalán nyilvánul meg. Egyszerűen fantasztikus, ahogy a szél, vagy épp a metró szele belekap a rojtokba, és a kardigán élni kezd, igazán, szavakkal leírhatatlan -  számomra ez az az effekt, amikor egy ruha élni kezd. Épp ezért az összeállításomat nem is bonyolítottam túl, csak egy basic fehér kötött pulcsi és egy fehér szabadidőcipővel lett teljes a szett. 


A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.



Kardigán: ZSIGMOND DORA
Pulóver: New Look
Chino: H&M
Sapka: H&M
Sportcipő: NewYorker



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr997296103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása