SeLF - interjú Alexander Richárddal
Az év elején egy OUTFIT poszt keretein belül pár szó már esett a Richard Alexander brandről, ezért elérkezett az ideje, hogy Ti is megismerjétek hazánk egyik legfiatalabb márkáját.

A fiatal tervező első kapszula kollekciója a SeLF fantázianevet kapta, ami a Sex, Love és a Fetish szavakból épül fel, így mondanom sem kell, hogy Richárd nagy hangsúlyt fektet a testiségre és a lázadásra is, ami a kollekció összes darabján visszaköszön. 2015-ös elő-őszi kapszula kollekciójában Richárd a textúrákkal és a szabásvonalakkal játszik, hiszen a gyűjteményben csak a fekete szín kapott helyet, ami így azonnal az egyik kedvenc hazai kollekcióm is lett. Vad, hedonista és szabad - ez Alexander Richárd és az RICHARD ALEXANDER. 



Ha visszaemlékezel, mikor döntötted el, hogy divattervezéssel szeretnél foglalkozni?
Erre a momentumra pontosan emlékszem: 16 éves voltam, amikor egy barátnőmnek születésnapjára   terveztem egy ruhát, amiről nem gondoltam, hogy ilyen nagy sikert fog aratni. Ugyanis egy számomra ismeretlen lány, a varrodán keresztül felkért arra, hogy tervezzek neki is egy hasonló darabot. Mikor a varrónőm felhívott ezzel a kéréssel, szinte sokként ért a felismerés és a megdöbbenés hogy valakinek pont az én ruhám tetszett meg annyira, hogy hajlandó egy nagyobb összeget kiadni érte. Mivel eredetileg egy ajándéknak szántam azt a ruhát, ez olyan fajta löketet és önbizalmat adott, hogy onnantól kezdve csak a divattervezői pálya jöhetett szóba. Az pedig, hogy egy darabot adhatok magamból és a művészetemből az egyik legjobb érzés.

Hogyan jutottál el, illetve mik azok a fontosabb mérföldkövek az életben, amik az első skicctől a márkaalapításig fontosnak tartasz?
Nincs egyetlen momentum, amit kiemelnék, hiszem minden elég gyorsan és akadálymentesen történt, azóta már a bemutatkozó kollekcióm debütálása is megtörtént, ami büszkeséggel töltött el.



Próbáld megfogalmazni milyen a RICHARD ALEXANDER férfi, és nő?
Mind a két nem kiváltképp az érzékiséget képviseli: céltudatos, határozott, túlfűtött.

Mennyire különböző a te és a márka stílusa?
Egyáltalán nem különbözik a márka stílusa az enyémtől, hiszen minden ruhában magamat adom.

Jelenleg is már több dizájner boltban elérhetőek a márka darabjai, hogyan képzelitek a 2015-ös évet, mit vártok a márkától?
Jelenleg a One Fashion showroomjában és egy bécsi multibrand store-ban találhatóak meg a ruháim, ebben az évben további terjeszkedés, illetve egy saját showroom kialakítása a célunk, aminek a tárgyalásai folyamatban vannak.


-katt a képre a 2015-ös elő-őszi kollekció kampányáért-


Szerinted mennyire fontos az erős látásmód egy márka életében, vagy kifizetődőbb, ha szezonról szezonra új stílust vesz fel a márka, újabb rétegeket megcélozva?
Én az egyéni látásmódban hiszek, ami azt jelenti, hogy egy márka szezonról szezonra megújul miközben az alap inspirációt és stílusjegyeit megtartja, ezért lesz felismerhető és ez által egyedi.

Mikorra várható legújabb kollekciód, mit lehet tudni már most az új darabokról?
A szezonokat ugyanúgy tartom, mint más high-fashion brandek, így nálam is őszi, illetve tavaszi kollekciók lesznek, vlamint ezeknek a kiegészítői. Betekintésként annyit elárulhatok, hogy a tavaszi kollekcióban sokkal jobban fog érvényesülni a geometria, színhasználatban a fekete mellett a fehéret és a szürkét, illetve egy kiegészítő színt is bele csempészek majd a kollekcióba.



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr727296099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.