OUTFIT #47

Tovább dübörög a magyar divatért hirdetett kampányom, hiszen ma egy remek Beango bomber dzseki köszön vissza a Kasz.Couture felületéről!

 

Urban, sportluxe - így jellemzi saját márkáját László Bea. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatójaként az avangárd és a nőies vonalak közt találta meg önmagát, ami most sokkal férfiasabb formát ölt. Egy korábbi OUTFIT posztomban már olvashattátok, hogy nyáron nagyon szeretem az alapdarabokat, és szinte csak fehér pólót viselek a nagy melegben (itt), így mára is egy fehér pólós szettel készültem. A mai összeállítás főszereplője kétségtelenül eme Beango grafitszürke dzseki, ellenben muszáj megemlítenem, hogy az aktuális fehér póló egy klassz 100% len rövid ujjú, még David Beckham 'Modern Essentials' H&M kapszula kollekciójából. Szeretem keverni a sportosat az elegánssal, így egy melegítő szabású, de mégis formális anyagból készült nadrággal, valamint egy tornacipővel lett teljes a szettem. Pár hónapja e nadrág sokkal formálisabb oldalát mutattam meg (itt), míg most megpróbáltam leheletnyit sportosabb irányba eltolni, remélem sikerült, és nektek is tetszik.

 

A fotókért köszönet Molnár Tímeának.

dsc_6565.jpg

Bomber dzseki: Beango
Póló: H&M
Nadrág: Bershka
Cipő: F&F
Kalap és nyaklánc: New Yorker

 

dsc_6570.jpg

dsc_6575.jpg

dsc_6584.jpg

dsc_6586.jpg

dsc_6587.jpg

dsc_6605.jpg

dsc_6608.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr307499822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása