OUTFIT #59 - MCFD2015

A Marie Claire magazin meghívására én is részese lehettem a Marie Claire Fashion Days szakmai estének, ahol a ZSIGMOND DORA menswear egy merész darabját viselhettem. 

Megjelenésemre leginkább az egymástól különböző stílusú darabok keverése a jellemző, leginkább egy összeállítson belül, de néha egy merész darabon akad meg a tekintetem - így történt Zsigmond Dóri szalonjában is. Szinte a kezdetektől követem a tervezőnő szakmai életét, és mindig is nagyon tetszettek Dóri látványdarabjai, amiket nem a hétköznapokra tervez. A hétvégi Marie Claire Fashion Days egy remek alkalom volt arra, hogy picit kilépjek a saját komfortzónámból. Ahogy feljebb már említettem, szeretem ha a különböző stílusok keverednek, a szakmai esten viselt összeállításomban a katonai mellény a párizsi haute couture-val alkot egy merész házasságot.  Mivel a ZSIGMOND DORA menswear  mellény önmagában is nagyon feltűnő, így teljesen feketébe ruhadarabokkal párosítottam e couture darabot, nem mellesleg a nadrág szabásával és a bakancsommal próbáltam némi militarista hangulatot kelteni. Először egy vintage arany órát választottam kiegészítő gyanánt, ellenben túl erőltetettnek éreztem az órát, így a végső szettem egy piros zoknival dobtam fel. 

A hétvégi Marie Claire Fashion Days harmadik napján is egy ZSIGMOND DORA menswear darabban jelentem meg (kép itt), ahol többek közt Dóri is bemutatta a legújabb 2016-os tavaszi kollekcióját, amelyről hamarosan itt is olvashatok majd. 

 

Fotó: MT - Molnár Tímea

 

1_4.jpg

Mellény: ZSIGMOND DORA menswear
Garbó: H&M
Nadrág: Bershka
Bakancs: Zara
Zokni: H&M

3_5.jpg

5_5.jpg

4_5.jpg

2_5.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr238094500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása