Antonym, a város új concept store-ja fárfiaknak

Megnyílt Magyarország első férfi designer üzlete, az Antonym menswear concept store, ami kizárólag férfiaknak kínál egyedi, tervezői ruhadarabokat és kiegészítőket magyar és nemzetközi márkáktól.

A belvárosi designer üzlet fontos célkitűzése, hogy a különleges, kreatív, sokszínű öltözködést széles körben eljuttassa a magyar férfiakhoz és, hogy a vásárlók eldugott showroomok és műhelyek helyett frekventált, utcáról nyíló üzletből, egyszerűen tudjanak hozzájutni a designer termékekhez. Ezzel is ösztönözve a hazai divatszerető férfiakat, hogy a fast fashion házak unalmas, gyenge minőségű kínálata helyett válasszanak inkább kisszériás, minőségi, etikus divattermékeket. Az Antonym concept store-ban a termékek mind tervezés, mind anyaghasználat és kivitelezés szempontjából prémium minőségű, modern ruhadarabok és kiegészítők.
“Amikor az ötletemről meséltem a barátaimnak, sokan megkérdezték tőlem, hogy biztosan akarom-e? Nem félek, hogy érdektelenségbe ütközöm majd, hiszen a magyar férfiakat nem érdekli a stílusos, minőségi megjelenés. De én azt tapasztalom, hogy itthon is van igény a különleges öltözködésre, ugyanakkor az érdeklődők nagy része nem jut el odáig, hogy megtaláljon és bejelentkezzen egy tervezői műhelybe vagy
showroomba. Az Antonym-mal ezt az utat szerettem volna leegyszerűsíteni, hogy ne csak ahhoz a szűk, divatrajongó réteghez jussanak el a magyar tervezők termékei, akik havonta fordulnak meg.ivateseményeken, hanem azokhoz is, akikhez eddig még nem állt közel egy magyar divatmárka sem, mert egyszerűen nem is tudtak róla, hogy léteznek. “ – Molnár Annamária, az Antonym Budapest alapítója.

img_6725.jpg

A bolt alapítója és fő márkája, a magyar YUUTHS márka, ami idén ősszel ünnepli kétéves fennállását. A prémium minőségű olasz alapanyagok mellett a kreatív részletek, az igényes belső kivitelezés és a sportosan elegáns stílus jellemzi a márkát. Az újító megoldások mellett a tervező nagy hangsúlyt fektet rá, hogy a ruhadarabok amellett, hogy különleges designer darabok, praktikusak és hordhatóak maradjanak, amik könnyedén beilleszthetőek akár egy munkahelyi öltözetbe is. A YUUTHS   márka mellett további magyar márkaként van jelen az üzletben a ZSIGMOND DORA menswear, a GRANDPA brand és az AGNESKOVACS BRAND. A magyar márkák mellett külföldi kiegészítő márkák vannak jelen az üzletben.“Amikor a YUUTHS márkánkkal párizsi és londoni divatkiállításokon vettünk részt, nagyon sok koncepcionális designer üzletben jártunk, ahol rengetek különleges, prémiumterméket láttunk. Megragadott az üzletek hangulata és azt gondoltam ezt itthon is szeretnék a vásárlók. Nekünk is vannak professzionális designer brandjeink, miért ne lehetne egy ilyen üzlet itthon is? A Magyar márkák mellé olyan külföldi kiegészítőmárkákat válogattam be az üzletbe, aki stílusban kiegészítik a magyar brandeket és a kínálatot sokszínűvé és érdekessé teszik. Vannak például olasz kalapjaink, zokni brandünk és svéd kiegészítő márkánk.”- tette hozzá Annamária.

Az üzlet hivatalos megnyitóünnepsége október 13-án, este 7 órától lesz, de a bolt addig is nyitva tart minden héten hétfőtől-szombatig 11.00-20.00-ig.

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5911789323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása