OUTFIT #89

Mivel a fogcsikorgatóan hűvös időjárástól valahogy csak nem tudunk szabadulni, így mára egy továbbgondolt átmeneti szettet hoztam nektek!

A tavaszt leginkább azért szeretem, mert már bűntudat nélkül villanthatunk bokát, ellenben az időjárás olykor még megköveteli, hogy egy menő kabáttal tegyük egésszé megjelenésünket. Ezt az elképzelést próbáltam még egy réteggel téliesíteni, és egy divatos teveszínű szövetkabáttal egészítettem ki kedvenc tavaszi összeállításom. Mindemellett szeretném hangsúlyozni, hogy a klasszikus fehér chino nadrág nemcsak a hűségben lehet remek választás, hanem a hidegebb napokon is bátran viselhető a világos svédzsebes nadrág. Szintén már a tavasz jegyében választottam a lentebb is látható kellemes pasztell sárga pulóvert is, amit egy klasszikus farmerkabáttal egészítettem ki. A csavar a szettben talán prémen van, hiszen itthon még mindig kevésbé elfogadott, vagy inkább figyelemfelkeltő, ha egy férfi szőrmében, vagy szőrme gallérros kabátban jelenik meg. Kiegészítőkben szeretetem volna visszahozni a camel coat színét, így a barna árnyalataira szűkült a választás.

 

Fotó: Bokros Dorottyaimg_2432.jpg

Camel coat: Zara
Farmerkabát: Bershka
Pulóver: Topman
Nadrág: H&M
Óra: Dane Dapper 
Öv: Massimo Dutti
Cipő: Massimo Dutti

img_2409j.jpg

img_2425.jpg

img_2482.jpg

img_2549.jpg

img_2533.jpg

img_2551.jpg

 

img_2583j.jpg

img_2418.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr8612167387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása