OUTFIT #95

A lenti összeállításom egy remek példa arra, hogy hogyan viseld téli ruhadarabjaidat akár nyáron is, nem mellesleg egyik kedvenc magyar márkám kínálatából válogattam.

Még jócskán a mínuszokkor csaptam le az USE unused egyik pulóverére, ami egészen eddig várattatott arra, hogy nektek is megmutassam, hogyan variálom új pulóveremet. Mivel a napokban már a nyár is beköszöntött, így egy farmershorttal kombináltam a magyar márka egyik népszerű darabját, amit még mindig imádok. Leginkább a ruhadarab szabásába, méginkább a különleges nyakmegoldásába szerettem bele, és a színébe - annyira tetszik ez a kékes-türkizes árnyalat, hogy csak na! Az összeállításhoz egy klasszikus színben passzoló basic pólót és klasszikusan elegáns kiegészítőket variáltam. Nektek hogy tetszik a lenti összeállítás? 

 

Fotó: Bokros Dorottya

img_6407feher.jpg

Pulóver: USE unused
Póló: H&M
Farmer: H&M
Karkötő: Trendhim
Öv: Massimo Dutti 
Cipő: Massimo Dutti 

img_6376.jpg

img_6395.jpg

img_6365.jpg

img_6403.jpg

img_6457.jpg

img_6416.jpg

img_6446feher.jpg

img_6470.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr9512541115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása