Szemüveges lettem!

Még egész fiatal voltam, mikor kiderült, hogy nem is olyan éles a látásom, mint én azt hiszem. Ezért elég hamar szemüveges diák is lettem...

Őszintén? Utáltam a szemüvegeket akkoriban, majd a gimnáziumi éveim alatt jött egy merész vastag keretes Tom Ford modell, ami azonnal a kedvencem lett, és így évekig hordtam, amit a praktikum jegyében az egyetem évei alatt kontaktlencsére cseréltem. Már korábban is olvashattatok itt a blogon a Concept Eyewear márkáról, ellenben most egy átfogóbb poszttal készültem nektek. A brand maga egy budapesti manufaktúra, ahol a minőséget és egyediséget előtérbe helyezve készítenek a tervezők és a szakemberek együtt szemüvegeket. Műhelyükben történnek azok a munkafolyamatok, melyek során a különböző alapanyagokból heteken át tartó kézi megmunkálás útján születnek meg a keretek. A minőséget a folyamatos ellenőrzés biztosítja, minden darabot a lehető legtöbb odafigyeléssel hozzák létre. Amiért az egyik kedvenc magyar márkám a Concept Eyewear az az, hogy szeret kísérletezni, több anyagot párosítani egymással, így alakultak ki hybrid modelljeik, melyek alapanyaga fa és acetát. Ezek találkozása olyan egyedi kombinációt eredményez, mely még érdekesebbé teszi szemüvegeiket. A felhasznált nemes fa furnérok és az egyenesen Olaszországból érkező (Mazzucchelli) acetátok színe és mintázata rendkívül változatos, így a napszemüvegek és optikai keretek sokfélesége garantált. A budapesti manufaktúra előnye, hogy egyedi megrendeléseket is kiszolgál legyen az egy extrém forma, vagy egy rendhagyó méret. A szemüvegfrontok színe és mintája rendkívül változatos a felhasznált acetátoknak köszönhetően, a szemüveg szárak színe pedig a hozzá párosított fa furnéroktól függ.

img_2181.jpg

A márka kiemelt figyelmet fordít a természetes anyagok használatára, valamint a gyártási hulladék minimalizálására. Fa alapanyagaikat Magyarországról szerzik be, és kizárólag méhviasszal kezelik őket, így a természetes hatásukat nem vesztik el a gyártás során. Fontosnak tartják az egyediséget, vásárlóik kivétel nélkül értékelik a minőséget és az időt, melyet a keretek kidolgozására fordítanak. Az örök klasszikus formákon túl törekszenek az aktuális és jövőbeli trendeket is képviseltetni kollekcióikban. A mindennapokra én egy klasszikus fazonú fakeretes szemüveget választottam, amely darab különlegessége, hogy első része egy szuper kék árnyalatot kapott. Így amellett, hogy a fazonja klasszikus mégis egy vagány darabról beszélhetünk. 

img_2233.jpg

Extrémebb formáink közül pedig a kísérletező kedvűek is megtalálhatják kedvencüket. Ugyan lassan elmúlik a nyár, de egy vagány napszemüvegre mindig szüksége van az embernek, nemde?  Épp azért egy plasztikkeretes napszemüveggel dobtam fel nyári szettemet. Idén nyáron a türkiz volt a kedvenc színem, amit egy nem mindennapi tükörlencsés szemüveggel kombináltam szeptember első napjain. A trendiség mellett a Concept Eyewear különlegessége csapatmunkában rejlik. Az alkotás és kivitelezés, az elképzelések fizikai formába öntése a tervezés és a gyártás összhangja nélkül elképzelhetetlen lenne. A csapat tagjai tisztelettel tekintenek vissza és alkalmaznak régi technikákat, mesterektől eltanult fortélyokat. Nektek melyik fazon tetszik a legjobban? 

img_2421.jpg

 

Fotó:  Bokros Dorottya

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr7212825260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása