OUTFIT #104

Legszívesebben végigaludnám a dermesztő telet, mivel sajna ezt nem tehetem meg, így a hideg napokon próbálok rétegesen öltözködni, mint mindenki más.

Amikor ez nem sikerül, akkor a meleg kabátokban bízok! Pontosabban új kedvenceimben a tollkabátokban, melyek bármennyire is meglepően könnyűek és picik mégis rettentően tartják a hőt és a test melegét. Egyszóval tökéletes darabok a hidegre. Újra a klasszikus feketéhez nyúltam, amit most könnyed szürkével párosítottam és kedvenc Vans cipőmmel. Régebben valahogy óckodtam a Vans cipőitől, de manapság nagy rajongója lettem a márkának és már két fazont is beszereztem. Ezt egészítettem ki egy fiatalos farmerrel és egy garbóval, hogy még maibb legyen a lent látható look. 

 

Fotó Bokros Dorottya

img_8047.jpg

Kabát: Asos
Garbó: H&M
Nadrág: New Look
Sapka: C&A
Karkötő: LEGYFERFI
Piros karkötő: Uno De 50
Zokni: H&M
Cipő: Vans

img_8052.jpg

img_8012.jpg

img_8099.jpg

img_8026.jpg

img_8068.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr7213665464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása