OUTFIT #105

Egy szuper praktikus összeállítással készültem nektek, melyben egyik nagy kedvencemé, a rózsaszíné, az egyik főszerep a magyar divat mellett.

ff_3.jpg

A blog indulásakor gyakran kollaboráltam magyar tervezőkkel, így olykor - olykor elég látványos összeállítások is születtek, melyek leginkább az adott tervező stílusát volt hivatott bemutatni. Ellenben mára egy teljesen hordható, nem mellesleg az esős napokon egy roppant praktikus darabbak egészítettem ki összeállításomat! Emlékeim szerint kisgyerekekként úgy kellett rám erőszakolni az esőkabátokat, mert valahogy mindig feleslegesnek éreztem őket... Ellenben mára már megtanultam, hogy egy esős tavaszi napom az egyik legpraktukisabb ruhadarab. Mikor már rég nem kell kabát, épp elég egy könnyed pulóver, de jön a krakk, és csak előkapod a könnyű vízlepergető anyagból készült kabátot, és jöhet is a zivatar. Az én esőkabátomat az Illuxtrat márka alapítója, Mészáros Lúcia egyedi kézzel készített illusztrációja teszi egyedivé, méghozzé Kondás Kata és Patinszki Misa arcképével még magyarabb! Nektek hogy tetszik a lenti összeállításom? Nektek is megjött a kedvetek egy szuper, akár egyedi esőkabáthoz? Akkor kerresétek fel mielőbb az Illuxtrat márkát a Clique Design Studioban!

 

Fotó: Farkas Ágnesimg_0177-2.jpg

Esőkabát: Illuxtrat
Kapucnis pulóver: Forever21
Nadrág: Bershka
Övtáska: Pull and Bear
Cipő: Asos

img_0231-2.jpg

img_0242-2.jpg

kicsi.jpg

img_0292-2.jpg

img_0431-2.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5513742036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása