OUTFIT #108

ximg_9878.jpg

A folyamatos megfelelési kényszernek nemet mondva, egy sokkal üdébb oldallal készülök nektek, hisz nagyon cukik voltatok az elmúlt időben, tehát újra itt a KASZ.COUTURE egy frissebb változata!

Lentebb nem egy szokványos OUTFIT posztal készültem nektek, inkább csak tökéletesen leírja a a poló felirata a blogom és köztem lévő szoros köteléket. Szerintem ennél stílusosabb felsőt és egyben összeállítást nem is találhattam volna a blog folytatásához. Szuper érzés, hogy a továbbiakban újra a hobbimat élhetem ki ezen a felületen, és a támogatásotok még nagyobb erőt adott ahhoz, hogy jó úton járok. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan még inspirálóbb szetteket osztok majd meg veletek, több ötlet és koncepció is a fejemben van, amelyek hasznos trükkökkelmláthatnak el majd benneteket, de erről majd később! Addigis íme legújabb összeállításom, a visszatérés jegyében.

 

Fotó Bokros Dorottyaximg_9923.jpgximg_9903.jpgximg_9919.jpgximg_9910.jpg

Póló: Bershka
Nadrág: Asos
Karkötő: Trendhim
Gyűrű: Thomas Sabo
Cipő: Zara

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr1214009484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása