OUTFIT #110

ff_5.jpg

Sokaknak okoz gondot, hogy a hőségben is kényelmesen, nem mellesleg trendin jelenjenek meg az irodában, így lentebb egy inspiráló szettet láthattok.

Akik ismernek személyesen is, szerintem ők sem tudnák egyetlen szóval jellemezni a stílusomat, sőt még én sem. Talán az eklektikus jelzőt tudnám elképzelni, de ez sem a tökéletes kifejezés. Vannak napok mikor szeretek kifejezzen sportosan öltözni, megesik mikor inkább egy-egy karakter inspirál egy bizonyos szett megalkotásakor, és természetsen vannak olyan alkalmak is mikor örömmel viselek zakót. Apropó, elfelejtettem, hogy leggyakrabban ezeket kombinálom, hogy még színesebb legyen az öltözködésem. Mára is egy ilyen szettet hoztam nektek, melyben keverednek az elegáns és a sportos darabok. Nyáron próbálom kerülni a hoszú farmernadrágokat, helyettük inkább a könnyed pamut nadrágokra és a chinokra szavazok, plusz piros pont, ha az adott darab bokavillantó. Lenetebb is egy ilyen nadrágra épült a szettem, a mintás darabhoz egy klasszikus fehér inget és az elegancia jegyében egy szürke zakót párosítottam. Így nemcsak elegáns, hanem egyben trendi és fiatalos is lett a kombó. Mindezt egy feher sportcipővel tettem még dinamikusabbá. 

 

Fotó Bokros Dorottyaimg_0155.jpgimg_0159.jpgimg_0165.jpgimg_0169.jpgimg_0174.jpgimg_0183.jpgimg_0199.jpgimg_0194.jpg

Zakó: H&M
Ing: Massimo Dutti
Nadrág: Bershka
Karkötő: Trendhim
Cipő: Zara

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5314050250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása