OUTFIT #120

00_11.jpg

Kissé felfrissítve, a fenntarthatóság jegyében, tér vissza a blogra a kedvenc rovatom, melyben legkedvesebb összeállításaimat mutatom be nektek, ellenben a továbbiakban egy kulcsdarabot próbálok majd három különböző összeállításban bemutatni.

A fast fashion egyszerűen kényszerít a ruhák halmozására, próbálja elhitetni velünk, hogy mindig csak a legújabb lehet menő és trendi. Igaz, a divat a folyamatos megújulásról szól, ellenben ez nem azt jelenti, hogy egy ruhadarab nem lehet trendi elkészítése után pár évvel. A mai posztom fő darabja egy velúr Topman ing, ami ha jól emlékszem legalább már öt éves. Vannak szezonok mikor többet, vannak hónapok mikor kevesebbet viselem, ellenben máig az egyik kedvenc darabom. A 2020-as őszi szezon a rétegekről szól, így a szezonban igazán merészen kombinálhatjuk kedvenc ingjeinket. Az első összeállításban egy klasszikus fekete garbóra vettem a poszt főszereplőjét, a velúringem, amit egy visszafogott sötét farmerrel és kedvenc sportcipőmmel kombináltam! 

03_8.jpg

Korábban mindig utáltam szeptember végét, amit a nyár elmúlásával azonosítottam. Elenben mostanra egyre jobban kedvelem ezt az átmeneti időt, amikor egy vastagabb szabású ing akár kabátként is funkcionálhat, ahogy a lenti összeállításban is. El kell árulnom, hogy kifejezetten rosszul érzem magam a skinny fazonú nadrágokban, így előszeretettel viselek carrot fit szabású darabokat, sőt nyáron a farmereket is kerülöm, helyettük pamut vagy len darabokat részesítem előnyben. A második összeállításomban egy bokavillantós carrot fit fazonú nadrágot kombináltam egy basic fehér pólóval, és egy szuper trendi sportcipővel, ahol a velúr ingem kabátként funkcionál. A nyár megidézésében egy vibráló sárga hasitasi volt segítségemre, hogy elfogadhatóbb legyen ez a szürkés időjárás.

01_14.jpg

Végezetül, a mai hármasból a kedvenc összeállításom, amiben egy egész munkanapot vészeltem át a fotózás előtt. Az összeállítás alapja egy klasszikus farmer - fehér póló kombó volt, amit egy elegánsabb Oxford cipővel párosítottam, illetve szintén kabátként viseltem a velúringem - hangsúlyozom még egyszer, ami már legalább öt éve állandó kedvencem. A szeszélyes időjárás miatt a lookot egy sportosabb steppelt mellénnyel egészítettem ki - hiszen máig imádom keverni a stílusokat. Nektek hogy tetszik a megújult OUTFIT rovaton? 

02_8.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr6616235550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása