Cannes, a nyolcadik és a tizedik nap
Csak nekem tűnik úgy, mintha már egy hónapja tartani a Cannes-i Filmfesztivál? Ezidőtájt én elballagtam, leérettségiztem, de Cannes még mindig tart.

MÁR A FACEBOOKON IS KÖVETHETED A BLOGOT, ITT!

Ma a fesztivál következő két napját hoztam! ...bár valójában hármat. A nyolcadik nap abszolút befutója Nicole Kidman, de nem a vörös szőnyeges Ralph Lauren-je, hanem a sajtótájékoztatón viselt Dior coutu-ja, ami roppant visszafogott és mesterien elegáns. Muszáj kiemelnem Aishwarya Rai színésznőt, aki mindig jól választ, ellenben a mostani sötétkék Elie Saab ruhájában, mintha egy plus-size modellt látnék... A tizedik nap legjobbja ,szerintem, Kirsten Dunst sajtótájékoztatós fehér Dolce & Gabbana csipkeruhája - litle white dress. Apropó, kilencedik nap, e napon tartották az idei amfAR Cinema Against AIDS gálát, amiről itt olvashatsz.



Doutzen Kroes - Elie Saab
Nicole Kidman - Ralph Lauren
Aishwarya Rai - Elie Saab
Nicole Kidman - Christian Dior Couture
Liya Kebebe - Proenza Schouler
Julianna Margulies - Reed Krakoff


 Alexandra Maria Lara - Elie Saab Couture
Kylie Minogue - Dolce & Gabbana
Marta Gastini - Salvatore Ferragamo
 Kirsten Dunst - Dolce & Gabbana
Roxane Mesquida - Roberto Cavalli
Kristen Stewart - Balenciaga
Kirsten Dunst - Christian Dior
Képek forrása: RCFA

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr987298833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása