Napi outfit #18
Még valamikor ott hagytam abba, hogy 2013-ban heti rendszerességgel frissül majd ez a rovat, majd amilyen lendülettel kezdtem el fotózta az aktuális összeállításaimat, olyan hamar lustultam is el... Ellenben most újra elhatároztam, hogy erőt veszek magamon, és amikor időm engedi, készítek egy új posztot - remélem minél több időm, és még több kedvem lesz majd. :) 

A magyarázkodásom és az ígéreteim után, pár szót szóljak a mostani összeállításomról - hiszen mégiscsak ez a poszt fő témája... Valamikor egy hónappal ezelőtt vettem egy naracssárga zoknit az egyik fast fashion boltban, azt talán mondanom sem kell, hogy sokáig szemezgettünk egymással, mígnem egy sikeres vizsga után megvettem a zoknit. Kivételesen nem az ára miatt szemezgettünk csak, hanem egyszerűen nem tudtam elképzelni magamon - egészen addig, míg eszembe nem jutottak Chuck Bass színes zoknijai - ekkor határoztam el, hogy az enyém lesz a zokni. Majd végül a fejemben összeállt a mostani szett, főszerepben egy narancssárga inggel és a zoknival. Mivel idén újra népszerű lett ez az árnyalat, így én is bátrabban kombináltam, annak ellenére, hogy az inget még ha jól emlékszem tavaly vettem... Idén szabadon lehet variálni a sportos darabokat az elegánsabb szabásokkal is, így a formálisabb szabású nadrághoz egy tornacipőt választottam, s mivel a tegnap újra elég hűvös lett, egy bőrdzsekivel egészítettem ki az összeállításomat. 


Nadrág: New Look
Ing: Gate
Bőrdzseki: New Look
Cipő: H&M
Öv: vintage
Zokni: Gate
Kiegészítők: New Yorker, H&M


Ha tetszett, kövess Facebookon és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr987297029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása