OUTFIT #24
A minap eljátszottam a gondolattal, milyen lennék, hivatalnokként. Őszintén szólva biztosan pocsék szakember lennék, hiszen sokkal kreatívabbnak tartom magam, minthogy egy szürke irodában intézzem mások papírügyeit... Ami viszont egy cseppet vonz a hivatalnoki életstílusban az a hivatalnoki dress code. Összegezve, egy stílusos tőzsdeügynökként azért el tudnám magam képzelni - pályát tévesztettem volna... 
Végül maradtam a saját kaptafámnál, és összeállítottam saját 'hivatalnoki' szettem! Nagyon szeretem a fekete zakókat, hiszen minden összeállítást képes elegánssá varázsolni, még egy könnyed nyári chino-t is. A formális szettek különlegessége, hogy nem kell a színekkel túlzásba esni - bár a monokróm sem a legkreatívabb megoldás -, így egy világosbarna chono-t variáltam egy fekete inggel és kedvenc Oxford bőrcipőmmel, na meg a már emlegetett zakóval. Az összeállításomat végül egy színátmenetes vastagkeretes szemüveggel dobtam fel, ugyanis még mindig második reneszánszukat élik a retro keretek!

Nektek hogy tetszik 'Hivatalnok Look'-om? 


Chino: H&M
Zakó: New Yorker
Ing: H&M
Cipő: Aldo
Öv: vintage
Szemüveg: Aldo


Képeket köszönöm Bors Katának!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr817296787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása