A nagy 2014-es kabátkörkép
Sokat gondolkodtam, hogy egy sorozat legyen, vagy egy nagyobb hangvételű cikk, még a végső poszt valahol a két véglet közt született meg.

Végül a szezon hét legmenőbb kabátját hoztam el nektek, amihez még két variációt is választottam a hazai boltok kínálatából. Visszanéztem a szezon nemzetközi bemutatóit és tendenciáit, és a végső összeállításokba figyelemmel vettem a Ti szokásaitokat is, így remélem, tetszenek majd a lentebb látható szettek, illetve kabátok. Az adott kabátokhoz próbáltam egy formálisabb és egy sportosabb, vagy hétköznapibb szettet választani - így is arra ösztönözni titeket, hogy egy hasonló fazonú kabát több eltérő stílus felé is eltolható. Nem mellesleg extra meglepetésként elhoztam nektek kedvenc magyar darabomat is, ami nem egy megszokott hétköznapi télikabát, de erről majd később.

A klasszikusnak számító camel szövetkabátot is bátran variálhatjátok tornacipővel és melegítővel is, ha épp kicsit melegebb van. 

A sportosabb fazonú 'duffle coat' is bátran elvihető leheletnyit elegánsabb vonal felé, ahogy azt a street style képen is látjátok. 

Idén újra nem ciki pufidzsekit húzni, én a minél feltűnőbb színeket ajánlom, ahogy a Rebel Fashion Style bloggere is.

A pufidzseki mellett a 'pufimellények' is újra reneszánszukat élik, farmerrel és tornacipővel, vagy akár egy bakanccsal is remek választás lehet.

Valahogy így lehetne tavalyi parkátokat újrahasznosítani - Mariano Di Vaio egy tükörlencsés napszemüveggel bolondítja meg kedvenc parkáját, és Ti? 

Télen sem kell nemet mondanotok kedvenc bőrdzsekitekre, hiszen egy vastagabb pulóverrel bátran téliesíthetitek e klasszikus darabot.

...s végül nem mehetek el szó nélkül, a klasszikus fekete szövetkabát mellett sem, amit akár 2014-ben melegítőnadrággal is kombinálhattok! 



Ahogy feljebb ígértem, íme az egyik legkedvesebb magyar darabom, ami Zsigmond Dóra 2015-ös őszi kollekciójából való,  ugyan ettől a pasztell rózsaszíntől kicsit óckodom, ellenben egy grafit szürke, netán feketében bátran viselnék magam is. A tervezőnő többi darabjáért katt ide!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr767296159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása