OUTFIT #92

A klasszikus elegancia szinonimájaként él a köztudatban a fekete, de miért ne lehetne e árnyalat sportos, vagy épp feltűnően, már-már giccsesen díszes ruhadarab alapja?

Évekkel ezelőtt rajongtam a feketéért, ellenben az elmúlt időkben inkább a fehér lett a kedvenc színem, amit vidám árnyalatokkal szeretek kombinálni. Ugyanakkor most újra a régi klasszikus mellett döntöttem. Annak ellenére, hogy annyira nem én vagyok az Alessandro Michele vezette Gucci férfi, mégis rajongok az olasz tervező kreációiért. Na jó, lehet azért is lett az egyik új kedvencem az olasz brand, mert végre egy márka felpezsdítette a már-már unalmas és sablonos divatheteket. És itt jön képbe a lent látható összeállítás, hiszen a H&M jóvoltából, most én is egy kicsit magaménak tudhatom az új Gucci-érzést. Első látásra beleszerettem a kabát hímzésébe, és annyira klassz, hogy a feltűnő piros mellett rózsaszínnel is kombinálták a varrást, hogy csak na! Természetesen, ahogy a legtöbb összeállításomban van némi csavar és játékosság, ez most sem maradhatott el. A feltűnő kabát mellé egy melegítő nadrágra hajazó pantallóval tettem még különlegessé az outfitem, amit egy színben passzoló sportcipővel kombináltam. 

 

Fotó: Bokros Dorottyaimg_4114egyiklegjobbsetalos.jpg

Kabát: H&M
Póló: Cos
Nadrág: Bershka
Karkötő: Trendhim
Cipő: Bershka

img_4030j.jpg

img_4050j.jpg

img_3997j.jpg

img_4128j.jpg

img_4078j.jpg

img_4144j.jpg

img_4067j.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr2512344387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása