Interjú a Smizedivat bloggerével, Hubert Csabával
Biztos vagyok benne, hogy ma már nincs olyan divatkedvelő fiatal, aki ne ismerné Hubert Csaba nevét és blogját, a Smizedivat by Chaby-t! 

Nemrég a magyar Marie Claire követte egy napját, ma már a Couture4U kérdéseire válaszolt Magyarország legismertebb bloggere, Chaby. A Smizedivat bloggere nemcsak feltűnő egyéniség, hanem mára nemzetközileg is ismert, és ami fontosabb, elismert street style arc lett! Talán azért lett ilyen népszerű hazánk legismertebb bloggere, mert öltözékeiben mindig ott van az oly' sokat emlegetett fűszer, Chaby szavaival élve az érzékenység,  a szenvedélyesség és a bohémság hármasa, nem beszélve arról sem, hogy sosem félt a különböző stílusokat keverni, sőt! Kiforrott stílusának köszönhetően már többször szerepelt az Asos trendajánlójában,  míg a londoni divathéten felkerült a 40 legjobban öltözött férfi listájára, s a sornak itt még nincs vége, de erről inkább meséljen Chaby... 



Hogyan tudnád saját stílusodat jellemezni?
Nem kategorizálnám, hiszen szeretem mixelni a különböző stílusokat és kombinálni az anyagokat, mintákat, fazonokat. Egy dandy férfi érzékenysége, egy őrült divatrajongó szenvedélyessége és egy művészlélek bohémsága jellemzi az öltözeteimet.

Míg másoknak Te vagy az inspiráció, addig téged mi inspirál? Kedvenc márka, tervező?
Sok minden inspirál. Nem tudnék egyet kiemelni, hiszen lehet az egy kiállítás, egy vintage fotó, egy divatbemutató és egy utcán sétáló ember is. De természetesen nekem is vannak kedvenc márkáim akiknek a legfrissebb kollekcióját mindig megnézem és ami megtetszik, akár meg is vásárolom vagy megpróbálom a hangulatát belecsempészni egy-egy összeállításomba. Abszolút favoritom a high fashion márkák közül: Givenchy, Kenzo, Neil Barett, Juun J és Kay Kwok.



A Smizedivat indulásakor gondoltad volna, hogy mára Te leszel Magyarország egyik első számú bloggere?
Semmiféleképpen. Ha valaki ezt meri állítani, akkor kinevetem. :)

Mi volt számodra az eddigi legnagyobb elismerés/visszajelzés, amit a 'szakmától' kaptál?
Ez fogós kérdés, hiszen én minden egyes megjelenésnek és szakmai elismerésnek nagyon örülök, legyen szó akár egy villáminterjúról, akár egy két oldalas divatcikkről. De az egyik aminek rendkívül tudok örülni hacsak eszembe jut, az a londoni divathéthez kapcsolódik. Tavaly februárban jártam Londonban és ott kapott lencsevégre az egyik híres oldal street fashion fotósa és amikor hazaértem láttam hogy szerepelek a 40 legjobban öltözött férfi között. De a legfrissebb jó hír, amit a napokban kaptam, hogy szerepelek a H&M Visual Book-ban amit az ott dolgozó dekoratőrök használnak munkájukhoz. Az hogy egy ekkora multibrand inspirálónak tartja az öltözékemet az számomra hihetetlen jó érzés.




A 2014-es tavaszi trendek közül szerinted melyik lesz itthon a legnépszerűbb? Melyik tendencia tetszik neked a legjobban, amit a saját öltözködésedbe is beillesztesz majd?
A legnépszerűbb szerintem még mindig a sport ruha utcai viseletbe való átültetése. Személyes kedvenceim a hosszított tunikák, a bőr, a csíkok blokkokban és a nagy szerelem a neoprén anyag használata. Én már be is szereztem egy neoprén táskát és egy pulcsit. :)

Kérlek mondj pár szót, miért döntöttél úgy, hogy megválsz szinte már védjegyeddé vált hosszú hajadtól?
Úristen ezt már legalább százan megkérdezték az elmúlt hetekben tőlem. Őszintén szólva, féltem a változástól, hiszen mindenem a hajam volt és imádtam mindennap foglalkozni vele (persze kivéve amikor nem) Úgy gondoltam az új év épp alkalmas lesz egy kis változásra, úgyhogy feltettem mindent egy lapra és kockáztattam. (Remélem megérte.) Azt hiszem fashion bloggerként az a legfontosabb, hogy mindig tudjak újat mutatni,hiszen maga a divat is pont erről szól.



Képek forrása: smizedivat.blogspot.com

FACEBOOK | TWITTER | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr147296489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása