OUTFIT #123

kiemelt_4.jpgMivel úgy hozta az élet, hogy a melegitő még hosszú időre ruhatárunk alapja lesz, így úgy gondoltam, hogy megmutatom a klasszikus hoodie több arcát is! 

 

Elsőre elég meredeknek hangzik egy fehér inggel kombinálni a szürke melegítőfelsőt, de gondoltam miért ne. És lám, milyen jól mutat ez a két darab együtt, amit első körben csak egy farmerrel és az időjárásra való tekintettel egy klassz pufi dzsekivel kombináltam. Hogy fokozzam az ellentéteket, egy loaferrel lett teljes a szett, elvégre az ellentétek vonzzák egymást, nemde!? 

02_10.jpg

Megtartva a fehér ing - hoodie kombót, a második szettben egy egyenes fazonú fehér farmerrel egészült ki a szett. Már korábban is írtam, hogy kifejezetten nem szeretem a skinny nadrágokat, helyettük répa fazont vagy slim szabást viselek, na és újabban barátkozom a teljesen egyenes fazonokkal - mint az a lenti nadrág. Tovább gondolva az ellentétek vonzását, na meg ha lúd, legyen kövér elvét követbe, az ing - hoodie kombót egy len zakóval párosítottam. A high fashion kifutókról inspirálódott szett a kedvenc sportcipőmmel és egy camel coattal lett teljes.

01_17.jpg

Őszintén el kell árulnom, hogy a 2020-as karantén kényszerített arra, hogy megvásároljam életem első melegítő együttesét, amire úgy néz ki idén is szükségem lesz még pár hétig. Jó-jó, én még mindig szokom az ilyen lezserebb összeállításokat, de egyre jobban érzem magam bennül. Tehát íme a 'közértbe lefutós' szettem, amit a 2021-es Pantone árnyalatával egészül ki, de erről picit később! 

03_11.jpg

FACEBOOK | INSTAGRAM    

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr6516370272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása