OUTFIT #56 - MBFWCE 2. rész

Ahogy korábban ígértem, már itt is a MBFWCE második napján viselt első szettem, melyben szintén egy magyar márkát népszerűsítettem.

A hétvégi eseményen is abban a szerencsében részesülhettem, hogy az elsők közt viselhettem Molnár Annamária, azaz a YUUTHS márka, legújabb darabjait. Míg a tavaszi divathéten a most aktuális kollekció emblematikus kabátjában jelentem meg (itt), addig a hétvégi divathéten a hamarosan debütáló 2016-os tavaszi YUUTHS kollekció első darabjaiban jelenhettem meg. Annyit már most elárulhatok, hogy az új kollekcióban sem csalódhatunk majd, hiszen Annamária tovább játszik a geometrikus formákkal és az extravaganciával. A kollekció sportosságát ragadtam meg és ezt a dinamikát gondoltam újra,  majd alkottam meg saját összeállításomat. Kétség sem fér hozzá, hogy az outfitem legfeltűnőbb darabja a fekete-szürke és neon színekben pompázó dzseki, amit egy applikált YUUTHS pólóval, valamint egy melegítő nadrággal és egy sportcipővel egészítettem ki. A rafinéria nemcsak a kabát szabásában, de a nadrág anyagában és szabásvonalában is visszaköszön, hiszen egy tipikusan formális anyagból készült jogging fazonú nadrágról beszélhetünk.  Így nem volt kérdés, hogy outfitem egy színben passzoló sportcipővel egészítem ki.

 

Fotó: MT - Molnár Tímea

 

ENGLISH 

 

As I promised last time, I bring you the first outfit I put together for the second day of MBFWCE in which I chose to wear something from a Hungarian brand again.

I was honoured to wear some pieces of the newest collection of YUUTHS by Annamária Molnár for this event. It’s not the first time I’m wearing something from them: for the spring fashion week I was wearing an emblematic coat from their actual collection. This time I wore their new pieces from the 2016 Spring collection. I can only say that we won’t be disappointed in the new collection because Annamária continues to play with geometric shapes and extravagance. I was trying to catch the sportiness of the collection while making the outfit to be my own style. No doubt, the most prominent part of my outfit is the black-gray jacket with some neon colours which I combined with applied YUUTHS T-shirt, jogging trousers and a pair of sneakers. The rafinery is not only in the style of the jacket but also in the fabric and the cutting of the trousers because it is made of a typical formal material while it’s still jogging trousers. At the end it was not a question what I will use to make my outfit ready to the fashion week: a coloure-matched pair of sneakers.

 

Photo:  MT - Molnár Tímea

 

dsc_6593.jpg

Kabát - Jacket: YUUTHS
Póló - T-shirt: YUUTHS
Joggings: Bershka
Sneakers: Pull&Bear

 

5_2.jpg

4_2.jpg

2_2.jpg

3_2.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr937975127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása