OUTFIT #58

A barátaim már hallották, illetve a szemfülesek már láthatták is, hogy a héten a Magyar Televízió Médiaklikk műsorának nyilatkoztam a divat és a média kölcsönhatásairól -  a műsor itt nézhető vissza.

Mára az interjún viselt szettemet hoztam el nektek, hiszen a felkérés apropójából az egyik kedvenc magyar márkám, a Bridget&Olivia öltöztetett. Az összeállításomban szerettem volna újragondolni a magyar brand 2015-ös őszi kollekciójának koncepcióját, melyről egy korábbi interjúban bővebben is olvashattok itt.  A lenti összeállításban a házikó printes ing és kendő alkotta a szettem középpontját, amit a kollekció színvilágához illő kabáttal és melegítőnadrággal egészítettem ki. Nem volt kérdés, hogy az outfitem a  sportosabb vonal felé tolom el, hiszen a Bridget&Olivia tervezői is egyszerű vonalvezetésű, ugyanakkor sportos sziluetteket megőrizve dolgozta fel a finn közmondást, a kollekció inspirációját. 

 

Amennyiben megtetszett a márka inspirációs forrása, valamint érdekel az egyszerűségéről, letisztult formáiról és gyakorlatiasságáról ismert skandináv dizájn, valamint a Skandinávia inspirálta kollekciók, akkor csatlakozz a  NØ – Skandináv Női Fesztivál divatbemutatójához Facebookon, itt

Fotó: MT - Molnár Tímea

1_3.jpg

Póló: COS
Ing:  Bridget&Olivia
Kabát: H&M Trend
Melegítőnadrág: Bridget&Olivia
Kendő: Bridget&Olivia
Sapka: H&M
Cipő: New Yorker

 

2_4.jpg

3_4.jpg

6_3.jpg

9.jpg

4_4.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr448052564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása