OUTFIT #76

Pár hete, még mikor először világosodott ki a hajam, gondoltam egy nagyot, és röpke három év után megborotválkoztam. Elvetemült ötlet volt...

Ettől eltekintve egy klasszikust gondoltam újra, amit mindenképp szerettem volna veletek is megosztani. Az élére vasalt bézs nadrág ugyan mostanában újra a reflektorfénybe került, mégis egy örök klasszikusról beszélünk. A modern alapdarabot próbáltam nem vegyíteni az egy szezonos tendenciákkal, inkább az időtállóságra törekedtem a lenti szett összeállításakor.  Tavaly a len pólókert őrültem meg, idén a pólóingekért. Valahogy egymásba szerettünk. Így nem volt kérdés, hogy a fotózásra egy pólóinggel kombinálom az élére vasalt bézs nadrágomat, amit egy másik alapdarabbal, a farmeringgel egészítek ki. Nem tagadom az inspirációmat a Calvin Klein tavaszi kifutóján látott szettek adták, amiről itt olvashattatok, így a teljes szett 'a kevesebb, több' elvét követi, amit egy praktikus, régi nagy kedvenc, táskámmal és egy sportcipővel tettem teljessé.

FotóMonsphoto

0047.jpg

Farmering: H&M
Pólóing: F&F
Nadrág: H&M Essentials selected by David Beckham
Táska: Marni x H&M
Cipő: Pull and Bear

0078.jpg

0008.jpg

0052.jpg

0021.jpg

0076.jpg

0029.jpg

0058.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr328820850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása