OUTFIT #87

A nagy hidegben sem könnyű lemondani a szezon kedvenc darabjáról, a bomberről, amit most egy másik vezető tendenciával kombináltam!

Már a 2016-os tavaszi szezon is a bomber dzsekiktől volt hangos, köszönve az Alessandro Michele vezette Guccinak, ellenben a hímzett és printelt darabok helyett én inkább a letisztult kabátokat részesítettem előnyben. Valahogy így esett a választásom a lenti összeállítás egyik főszereplőjére, a halvány rózsaszínű bomberre is, amit egy feltűnő 'AWESOME' felirat tesz vagánnyá, vagy szó szerint menővé! Mivel stílusom nagyon dipólusú, így a feltűnő bombert egy visszafogott, klasszikus fekete garbóval és egy elegánsabb ülepes nadrággal, valamint egy klassz motoros bakanccsal egészítettem ki. A dzseki színét próbáltam a zoknimmal visszahozni a szettbe, míg a fekete színt a kedvenc Fossil karkötőmmel kompenzáltam. A márkának köszönhetően én is egyedivé varázsoltam a láncot, ugyanis pár hete a 'Purpose' szót gravíroztattam a karkötőre - hiszen mit érünk célok nélkül, nemde? 

 

Fotó: Bokros Dorottyaimg_9275j.jpg

Bomber: Mohito
Garbó: H&M
Nadrág: Asos
Napszemüveg: Aliexpress
Karkötő: Fossil
Zokni: H&M
Cipő: Topman

img_9278j.jpg

img_9310j.jpg

img_9286jj.jpg

img_9356j.jpg

img_9303j.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr9412042497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása