OUTFIT #96

Az utóbbi időben egyre jobban preferálom az online áruházak adta kényelmet, és több webáruház kínálatát is fürkészem, hogy megtaláljam a kedvencemet.

Legutóbb a Légyférfi.hu oldalt próbáltam ki, amely azonnal az egyik nagy kedvencem lett! Tetszett, hogy nem a szokványos márkák között kell válogatnom, hanem újakkal ismerkedhettem meg, de ugyanakkor a világmárkák sem hiányozhatnak az online áruházból. Kifejezetten tetszett hogy a választott pólóm épp nem volt a méretemben elérhető, ellenben három nap extra várakozással együtt is mindössze öt nap alatt meg is érkezett a rendelésem. Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a kék az egyik kedvenc színem, ellenben idén a türkizes árnyalatokkal is próbálok kísérletezni, s a lenti szett is eme színre épül. Néha-néha feltűnt már a ruhatáramban a türkiz, de kimondottan pár hete nyert igazán teret a gardróbomban e zöldeskék árnyalat. Mivel nem szerettem volna egy basic darabbal előállni, ezért egy merészebb terepmintás póló mellett döntöttem. A látványos felsőhöz egy világosabb koptatású slim szabású farmernadrágot választottam a Légyférfi.hu áruház kínálatából. Ahogy feljebb is írtam, világmárkák közül is válogathattok a webshop felületén, így egy szuper kényelmes, légáteresztő Adidas cipőre esett a választásom. Természetesen a kiegészítő sem maradhatott el, így egy szuper Buddha motívummal díszített türkiz karkötővel lett teljes a szettem. 

 

Fotó Bokros Dorottya

img_9591.jpg

Póló: Athletic
Farmer: Mario Denim
Karkötő: Ozonee
Cipő: Adidas

img_9560.jpg

img_9535.jpg

img_9600.jpg

img_9553.jpg

img_9577.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr5012588449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása