Cannes, az hatodik és a hetedik nap
Elnézéseteket kérem, az elmúlt héten érettségiztem, s így nem tudtam napról napra frissülni. De mától újra itt vagyok, és próbálom behozni a lemaradásom.

MÁR A FACEBOOKON IS KÖVETHETED A BLOGOT, ITT!

Ha a képen látható hatosból kellene választanom, mindenképpen Anne Consigny színésznőnek adnám a nap legjobb összeállításának díját, ugyanis a pasztell rózsaszínű Alexis Mabille couture ruha roppant bájos, és olyan kishercegnős, de nem giccses. Egyszóval tökéletes! Ugyanakkor nem csalódtam Diane Kruger-ben sem, aki mint mindig, most is csodás. A változatosság kedvéért elhoztam Brad Pittet is, aki egy halvány olajzöld Gucci öltönyben  érkezett Cannes-ba.



 Anne Consigny - Alexis Mabille Couture
Kelly Brook - The Blonds
Diane Kruger - Nina Ricci
Anne Consigny - Alexis Mabille Couture
Irina Shayk - Roberto Cavalli
Karolina Kurkova - Roberto Cavalli


 Brad Pitt - Gucci

Képek forrása: RCFA

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr307298841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása