OUTFIT #25
Míg a múlt héten formálisabb oldalamat hoztam, addig mára egy merőben más stílusú szettel készültem nektek. Ugyan attól eltekintve, hogy szeretek túlöltözni, vannak napok mikor én is 'csak' a jól bevált 'farmert a farmerrel' kombóra esküszöm, ez most sem volt másképp. Na persze, nem csak egy pólóval dobtam fel e kombót, hanem inggel és egy átmeneti kabáttal egészítettem ki a farmer összeállításomat. Még valamikor a nyár végén csaptam le erre a farmer mellényre - mára bebizonyosodott, hogy jó vétel volt -, hiszen ősszel is jól megállja a helyét, egy vékony dzsekivel párosítva. Én leginkább a mellényre veszem fel a kabátomat, ellenben sok olyan street style képet is láttam már, ahol pont fordítva, akár egy színes szélkabátra veszik fel srácok a farmer mellényüket - lehet, én is kipróbálom majd... Ugyan minden szezonnak megvannak a saját trendszíne, ugyanakkor vannak örök színek is, ilyen például a barna millió árnyalata - főleg ősszel. Így a farmert már én sem variáltam túl, kizárólag a klasszikusokra esküdtem. 

Ti is szeretitek a 'farmert a farmerrel' párosításokat? 


Farmermellény: Pull&Bear
Kabát: H&M
Ing: Gate
Nadrág: Bershka
Öv: Bershka
Cipő: Bata
Karkötők:  New Yorker
Napszemüveg: H&M

-közelről sincs vége katt tovább-



Képékért köszönet Lantai Nórának és Bors Katának! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr717296729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása