OUTFIT - Halloween Edition
Még mindig a Halloween jegyében olvashattok a blogon, ellenben mára egy teljesen új és merész bejegyzéssel készültem. 

A napokban egymást érik a Halloween bulik, és olykor azt sem lehet követni, hogy melyik barátod épp melyik klubba vagy a város melyik részére hívott meg Téged egy őrült beöltözős partira. Valahogy én is így voltam, s végül egy már jól ismert klubban kötöttem ki a lakótársaimmal, amit egy spontán 'outfit fotózás' követett - így előre elnézést kérek, a kompromittáló fotók miatt. Ugyan már napokkal ezelőtt eldöntöttem, hogy idén vámpírnak öltözöm, de ugyanakkor felesleges költségekbe nem szerettem volna magam verni - így nyilvánvaló volt, hogy a már meglévő darabjaimat kombinálom egy rémisztő szettbe. Végül egy burgundi chino mellett döntöttem, amihez egy vöröses-feketés duplaszövéses inget választottam, amit fekete nyakkendő helyett vörös bársony csokornyakkendővel tettem még elegánsabbá, végül egy klasszikus fekete zakóval és egy hússzú sállal egészítettem ki a vámpír 'jelmezem'. Az outfit percek alatt összeállt feketével és a burgundival a főszerepben, de még valami hiányzott... Ekkor elkezdtem keresgélni a YouTube-on - hamar el is nyelt a mókuskerék -, hiszen jobbnál-jobb sminkeket láttam, és próbáltam ellesni a különféle kisfilmekből a trükköket. A végső befutó, amiből én is inspirálódtam ez a videó volt - remélem szerintetek is sikerült valami hasonlót alkotnom!? Ugyan majd másfél órát tartott elkészíteni a sminkem, de az első visszajelzések szerint megérte, annak ellenére, hogy mégsem én nyertem a legjobban öltözött szörny díját - sebaj, majd jövőre. Mindezt azért osztottam meg veletek, hogy lássátok nem kell jelmezeket kölcsönözni, hanem csak jól át kell nézni a saját ruhatáratokat  és valami extrával feldobni a szetteket, akár egy ütős sminkkel vagy netán sok művérrel. 

Ti hol ijesztgettek ma?

Nadrág: H&M
Ing: Zara
Zakó: New Yorker
Csokornyakkendő: H&M
Cipő: F&F
Sál: H&M 

-közelről sincs vége katt tovább-


... s mikor akasztják a hóhért:
Így vált áldozatommá  kedvenc fotósom, Lantai Nóra, akinek ezúton is köszönöm a remek fotókat.


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr187296669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása