Így hord téli ruháidat tavasszal is!
Bízom benne nem én vagyok az egyetlen, aki még mindig nem tudta a szekrény mélyére űzni kedvenc téli ruharabjait - íme pár trükk az 'újrahasznosításra'!

A divat szerelmesei az átmeneti időben élhetik ki leginkább kreativitásukat, hiszen a réteges öltözködés elég teret ad a ruhák kombinálására, nem beszélve a régi és az új trendek variálásáról. Mivel a boltokban már jócskán a tavaszi darabok lógnak a fogasokon, míg szekrényeinkben még fel-fel tűnnek kedvenc télies darabjaink, épp ezért ha Ti is igazán merészek vagytok, akkor nem féltek keverni a téli ruháitokat az újonnan vásárolt darabjaitokkal. Mivel még az igazi melegre várnunk kell, így mindenkit csak arra buzdítok, hogy bátran variálja kedvenc téli szövet nadrágját újonnan vásárolt bomberével. Annak ellenére, hogy első hallásra túl merésznek hangozhat keverni a téli és a tavaszi ruhákat, ellenben biztos vagyok benne, hogy az inspirációs montázsok láttán nektek is megjön a kedvetek egy kis divat-trollkodásra.



Amint az időjárás kezd enyhülni, jobb minél előbb a gardrób mélyére száműzni a klasszikus télikabátokat és parkákat, s helyettük a könnyedebb bőrdzsekiket és farmerkabátokat részesíteni előnyben. Az első montázsba kerültek azok a kabátok, amelyek az enyhe téli napokon már remekül helytálltak, de olyan közel állnak szívünkhöz, hogy tavasszal sem tudunk nemet mondani e daraboknak. Ugyan párszor már olvashattatok arról is, hogy tavasszal a legjobb megoldás egy farmerdzseki, ellenben a héten kissé lehűlt a levegő így a farmer helyett inkább a téliesebb bőrkabátok viselete javallott. Amennyiben szeretnétek elkerülni azt, hogy túl sötét legyen a kombótok, variáljátok bőrkabátokat pasztell, vagy akár semleges árnyalatokkal!



Valamikor a tél közepén egy egész hetet szenteltem a kötött pulcsiknak, így még most sem tudtam nekem parancsolni a remek kardigánjaimnak és vastag kötött pulcsijaimnak. A mai napig előszeretettel viselem e darabokat is kabát helyett, és hamarosan már rövidnadrággal is kombinálhatom a szívemhez legközelebb álló kardigánom. Most, hogy már azt is tudjátok, hogy én hogyan fogom viselni tavasszal a között pulcsijaimat, egy pillantást vessetek majd a montázsra is, hiszen több inspiráló szettel is készültem nektek. Amennyiben már van kedvencetek az aktuális trendek közül bátran variálhatjátok azokat is kötött pulcsikkal és kardigánokkal. Az én kedvencem a lilás-nude kombó, és a tiétek? 




Képek forrása: fashionbeans.com

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr417296373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása