OUTFIT #32
Pár hete a Bloggershopping Day-től volt hangos az Aréna Pláza, ahol én is lecsaptam egyik kedvenc hazai bloggerem remek darabjára.

Több hónapja kerestem az 'ideális barna táskát', amivel bátran kiszaladhatom a városba, hiszen bőven elfér benne pár apróságom és a laptopom, ellenben egy hosszú hétvégén is megállja a helyét. Eddig vagy túl nagy, vagy túl kicsi darabokra bukkantam, sőt, amely táska mérete épp megfelelő lett volna, az színben nem tetszett... A fentebb már említett Bloggershopping Day-en találtam rá Molnár-Zöldhegyi Dávid standjánál a képeken látható bőrtáskára, amibe azonnal beleszerettem, és egy tizenöt percnyi hezitálás után meg is vettem. Ugyan már nem tudtam visszakeresni, hogy anno Dávid hogy variálta a szóban forgó szerzeményt, ellenben én a barna-nude-fehér trióra szavaztam. Annak ellenére, hogy többször is olvashattatok az idei szezon vezető trendjeiről, ellenben én sokkal jobban kedvelem azokat a darabokat variálni, amelyek közel állnak hozzám, amiket néha megbolondíthatok egy-egy aktuális trend darabbal. Mára a szafari stílust próbáltam újragondolni, némi eleganciával megbolondítva - gondolok itt arra, hogy az outfit színei a szafarikat idézik, míg a fehér vasalt galléros ing már formális irányba mozdítja a szettet. Mivel kedvelem az elegánsabb darabokat, így a fehér inggel önmagában nem elégedtem meg, hiszen a szettem egy formális bőrcipővel és élére vasalt rövidnadrággal egészítettem ki. Mivel az utóbbi pár napban az egyik percben szinte már kánikula tombol, míg a másikban heves zivatartól hangosak az utcák, így az összeállításomat egy nude kasmír pulóverrel tettem teljessé. 


A fantasztikus fotókért köszönet Bors Katának.


Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom? 


Pulóver: second hand
Ing: Zara
Rövidnadrág: New Look
Táska: Zara
Karkötő: H&M
Cipő: F&F
Napszemüveg: H&M


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr57296311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása