OUTFIT #34
Talán eddigi szettjeim közül a lentebb látható összeállításban éreztem magam a legszabadabbnak, hiszen a hétköznapokon én is nagy farmer rajongó vagyok.

Igen, ugyan eddig nagyon kevés farmeres összeállítást hoztam el nektek, ellenben a 'szürke' hétköznapjaimon imádok farmerben járni - legyen szó nadrágról, kabátról vagy akár mellényről. Amellett, hogy egy örök klasszikusról beszélhetünk, szezonról szezonra képes megújulni a tervezők jóvoltából, s így sosem válik unalmassá. Engem most leginkább a Dsquared2 kifutós darabjai inspirálták, így kissé az oversize szabások felé kanyarodtam, már ami a farmernadrágot illeti. Természetesen a történetnek itt nincs vége, hiszen a tűrtem vagy négyet a nadrág szárán, ahogy azt a nemzetközi kifutókról ellestem, nem mellesleg mégiscsak nyár van, nemde!? Ezúton is csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy bátran inspirálódjon a kifutókon látott összeállításokból, és az ott látott trükköket bátran építse be saját öltözködési szokásaiba. 
Észrevettem magamon, hogy az utóbbi időben egyre gyakrabban térek be second hand boltokba, talán ez annak köszönhető, hogy itthon is egyre minőségesebb és trendibb darabok érkeznek a férfi részlegre. Valahogy így sikerült potom áron lecsapnom e Topman kabátra, ami azonnal kedvenc nyári kabátommá avanzsálódott. Első látásra beleszerettem a kabát szafari inspirálta szabásába és khaki színébe, ami nagyon is passzol az általam kedvelt színvilágba, hisz imádom a bézs és a nude árnyalatait. Ugyanakkor e szett megalkotásakor próbáltam megmaradni a zöld árnyalatainál, amit feltűnő printekkel bolondítottam meg, nah  meg egy könnyed nyári kötött kardigánnal. 


A fantasztikus fotókért köszönet Bors Katának.
(instagram.com/kataaa_xo)


Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom?



Farmernadrág: New Look
Kabát: Topman
Póló: New Yorker
Kardigán: New Yorker
Öv: Bershka
Kiegészítők: Zara, H&M
Cipő: Bata



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr317296269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása