OUTFIT #68

Sokunk örömére végre beköszöntött a várva várt tavasz, ami magával hozta a napsütést! Ennek örömére mára egy vibráló tavaszias összeállítással készültem.

Mivel nagyon kedvelem a basic darabokat így az idei tavaszra beszereztem egy egyenes fazonú, alig koptatott világos farmert, amely darabnak egy leheletnyi 90-es évekbeli utánérzete van. A H&M és David Beckham legújabb 'Modern Alapdarabok' kollekciójából való nadrágot itt tudjátok megrendelni. A réteges öltözködés jegyében egy hosszított fehér pólót és egy vibráló narancssárga pulcsit választottam a világos nadrághoz, hiszen így igazán tavaszias az összeállításom. A szezon elengedhetetlen darabját, a camel coat-ot, még mindig nagyon szeretem (korábbi outfit itt),  ezért biztos vagyok benne, hogy tavasszal is az egyik legkedveltebb darabom lesz. A look egy sportcipővel lett igazán teljes, a még könnyedebb összképért. Nagyon megszerettem a lentebb látható összeállítást, s már most biztos vagyok benne, hogy a tavaszi szezon egyik kedvenc szettemet osztom meg veletek!

 

Fotó: Monsphoto 

mon_3688.jpg

Kabát: Zara
Pulóver: H&M
Póló: Bershka
Farmer: H&M - Modern Essentials
Cipő: Pull & Bear

mon_3712.jpg

mon_3731.jpg

mon_3699.jpg

mon_3671.jpg

mon_3724.jpg

mon_3666.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr518488450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása